• Peak

Rabattkodstråden

BasseKatt skrev 2008-05-15 10:19:00 följande:
    Har nån provat 30%-arna i butik? Tänkte jag skulle kolla nån dag...
    vad menar du? Jag har använt dem...
  • Peak
    emblasolen skrev 2008-05-16 11:08:22 följande:
    Som sagt, funkar inte på nätet. Det är bara där jag handlar iaf.
    men det står ju att den gäller nu och har en internetkod, måste ju vara Lindex som gjort fel!?

Ingen som vet vart man skriver in LaRedoute-koderna på deras sida?
  • Peak
    miniGrynet skrev 2008-05-16 11:41:17 följande:
    Du kan bara skriva in en kod, och det finns en ruta uppe till vänster när du är i din varukorg.
    ah nu såg jag det! Tack!!
  • Peak

jag får inte denna att funka

2. tom 080921
    Ange kod 81652 och få 40% på din favorit och få 25% på resten av din beställning.

har någon provat?
    och varför får man inte plaggen som är på rea till reapris men inte någon ytterligare rabatt dragen på dem? Dåligt! Det blir ju att man plockar bort de plaggen isf!

• Peak
    mira skrev 2008-06-04 13:38:03 följande:
    förstår inte hur det funkar o använda kupongen fler gånger... trodde att det registrerades på lindexkortet.
    Lindex verkar inte vara så hightech
  • Peak

mollan nu skrev 2008-06-09 09:45:38 följande:

Jag är så feg så jag vågar bara använda en 50:- kupong per köp. Men min mamma tog 6 stycken och betalade med. Gick hur bra som helst. Hon fick betala 8:50 för trosor, smink och en tröja.
    oj! Det skulle inte gå i "min" butik - kan jag aldrig tänka mig!! Fast det står ju inte att man inte får ha flera!
  • Peak
    Kayn skrev 2008-06-11 14:54:23 följande:
    Jag kunde oxå använda den rabattkoden nu när jag handlade i webshopen. Och det är väl inte mitt fel att dom skickat ut fel rabattkupong...man får stå för sina misstag  
    håller med!
    Jag har använt 3 än så länge!
  • Peak
    Mistoffelees skrev 2008-07-01 13:50:57 följande:
    tag 3 betala för 2 gällde bara till och med igår 30/6  enligt mitt sms som jag fick från lindex, och det gick att använda 50 kronors rabattkupongen samtidigt, så det blev ju rätt blilligt det man handlade
    va har de skickat ut sms igen??
Svar på tråden Rabattkodstråden