Inlägg från: Constelacion |Visa alla inlägg
  • Constelacion

Rabattkodstråden

digga lindex 50kr rabatt.. fjorde 2köp igår. ;) (de hade precis hängt ut massa rea igår i våran butik med så blev massa kläder)
    Idag blir det lindex igen och imorrn med. (ska in till sthlm city då, där finns det måånga butiker )

• Constelacion

blev en sväng til llindex idag med. imorrn oxzå in til lstan då där finna d måånga butiker.

• Constelacion

Gå till olika butiker i den mån du har chans, lr så kör du med olika personal i kassan

BasseKatt skrev 2008-06-04 22:34:37 följande:
    seSSa: Tack för snabbt svar! Då vet jag. Då får det bli butiksshopping ett tag till då Gäller bara att de inte börjar känna igen en när man kommer med samma kupong flera gånger...
  • Constelacion

när man pratar om lindex..

min svägerska jobbade där, va timvikarie. hon sa att de flesta var vikarier där, de fastanställer inte.. inte där hon va i alla fall. finns säkert några i var butik som ä fast men många timmisar ä d oxzå tydligen.. inte udnra på att det blir rörigt och den ena säger så och den andra säger si

• Constelacion

Prata med en personal på lindex en dag, det är så kupongerna fungerar... (pinsamt värre igentligen för det är bara om man har ett kreditkort där som man igentligen kan samla på sig poäng och få checkar.. en annan har bara ett lindexkort utan kredit, dock ä d ignen som sagt ngt alls om det ännu)

FenomenaA skrev 2008-06-11 22:27:04 följande:
    Ja, det är den jag menar. Ja, det måste ju vara meningen att den ska funka som ICA:s eller HM:s värdecheckar (man får den för att man _redan_ har handlat mycket, och man bara använda den en gång). Lindex borde väl spärra denna PDF så att man bara kan öppna den en gång. inte mig emot dock...
  • Constelacion

Kör xozå med endast en st 50 kupong åt gången... dock brukar jag kolla så det är olika eprsonal o grejer ska in till sthlm city i veckan där finns minst 2 lindex säkert flera så då lär jag shoppa en del. min sambo tycker dock att det är bedrägeri lr dylikt... att jag "lurar" lindex. blir nog att shoppa en del åt mig själv med, för han börjar tycka att jag shoppar för mycket till sonen... (men han växer ju hela tiden så... )

• Constelacion

Synd att d ä bussstrejk, annars hade det nlivit mera lindexshopping

• Constelacion

så eftersom bussstrejken var över igår så åkte jag och kompisen in till stan, bra med tvåvånings butiker. blev 4olika lindex köp och använde 1kupong vid var tillfälle.

• Constelacion

Är det i lindexbutikerna? stod inget om d i våran butik.

Moonis skrev 2008-07-16 17:10:52 följande:
    Fyndade på Lindex med ta 2 betala för en. 10 plagg för 219:-, helt okej
  • Constelacion

Okej vi hade köpt ett par byxor till min lillasyster och sen köpte jag ett tvåpack med bodys till jim och 1par strumpor till mig, sen i kassan hade de tagit bort bodysarna, trodde de gjort fel.
    men det var ju bra, då ska mamma och jag till lindex imorrn och shoppa en hel del

Moonis skrev 2008-07-16 18:38:06 följande:
    Japp, alla Lindex ska ha börjat med det idag
    [/citat]
    maggan75 skrev 2008-07-16 18:42:32 följande:
    [citat]
    Stod inget om det i min butik heller men hon sa det när jag kom till kassan, tyvärr hade jag en väldigt sur dotter med mig så jag orkade inte kolla så mycket mer .
  • Constelacion

Så var man på hm idag och fynda lite. 2par jeans och 2tröjor till sonen.
    men där ville de inte vara snälle, jeansen kostade 98kr/st och tröjorna 49kr/st så jag ville fårståss betala 150kr för det, eftersom det var ta 2 betala 1. men hon ville att jag skkulle betala 200kr etfersom tröjorna var billigast. men då sa jag, ja men då delar jag upp å betalar 2ggr isstället då. först jeansen så jag fick dem för 98kr och sen tröjorna så jag fick dem för 49,5. tror hon blev lite sur faktist. men det är väl mitt val. på det var lindex bättre, de kollade igenom alla plagg och la dem som kostade lika mycket tilslammans så man fick ett gratis och ett att betala för..
    men fyndat blev d ändå :P

• Constelacion

Finns i sthlm city i alla fall. ä nog lite olika för finns inte alls lika mycket på åhlens i nacka och sickla.. de har typ några barbapappakläder och de vanliga om man säger så..

Flamma skrev 2008-07-29 06:10:32 följande:
    Är det bara vi i Kalmar som inte har några märkeskläder till barn på Åhléns? Har fått för mej att vissa har typ Katvig o sånt med...?
Svar på tråden Rabattkodstråden