Inlägg från: Lokatt |Visa alla inlägg
  • Lokatt

Rabattkodstråden

ee06 skrev 2008-05-16 21:52:51 följande:
    Helena 82 skrev 2008-05-16 14:04:20 följande:
    Kan inte annat än hålla med. Tänkt beställa många gånger men vill ju betala när jag sett allt, inte innan... Tror faktiskt att man får göra retur/skicka tillbaka i butik även om man beställt på nätet men som sagt, det va ju det med pengarna då...
    men du kan ju betala med kortet om du har betalkortet, då kommer allt på faktura en gång i månaden!
  • Lokatt
    obelix skrev 2008-05-26 13:44:15 följande:
    Va då redan ned satt? det är ju deras vanliga ta 3 betala 2 för jag valde
    har för mig att man inte får kombinera med ta3b2 på nätet.
  • Lokatt

nån som har koll på när ellos brukar börja med halva rea-priset? Är det länge kvar eller är det innom någon vecka?

• Lokatt

Mini Pantern skrev 2008-05-27 12:00:14 följande:

Svar på #203De har ju redan börjat. Fick hem en katalog häromdag med upp till 70%
    jo, börjat med rean vet jag.. men det brukar vara halva den sen oxå. men om det var nyss du fick hem katalog så är det ju länge kvar till halva... det brukar dom väll bara ha på grejerna som är kvar på slutet.
  • Lokatt
    Waomi skrev 2008-06-11 13:53:24 följande:
    Vill varna alla att använda den nyaste 50:- rabatten eftersom igår så fick jag veta då jag kom till kassan att den ska inte ens ha kommit ut ännu.. Det är tydligen ett internt "problem" som upptäcktes igår.. och man ska definitivt INTE kunna använda den mer än en gång...
    oj då, vad sa dom till dig i kassan då?
    För nu går den ju att använda i internet-shopen iaf.
  • Lokatt

Fru Indosaurie skrev 2008-06-19 10:03:26 följande:

vart sjutton har mitt paket ifrån ellos tagit vägen då?
    Sök på vart det befinner sig
  • Lokatt

Fru Indosaurie skrev 2008-06-22 22:48:15 följande:

nu är det 15 dagar sen jag beställde från ellos och ordern står fortfarande bara som "mottagen" jag gissar att allt är slut när dom väl skickar..
    oj, så länge har det aldrig dröjt för mig! fast nu har det ju varit extra helgdag och så med... Ring i morgon!
    Men inget ska vara slut, det ska registreras när du lägger beställningen och "reserveras" åt dig. allt som ska vara slut ska du få besked om i bekräftelsemailet.
  • Lokatt
    Hejpådig skrev 2008-06-23 19:52:24 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-23 18:59:53 följande:
    jo men automatisk? de säger ju bara beställa eller andra frågor, kopplas till säljare? jag har nog missat nåt?
    nej, man knappar in sitt nr. där och kommer då till automatisk
  • Lokatt

30% på baby funkade inte för mig på lindex shopen igår

• Lokatt
    zasata skrev 2008-06-27 23:03:14 följande:
    kan man bara använda en kod samtidigt på lindex?
    på web-shopen kan man använda fler. Knappa in koden efter varje vara och fortsätt sen handla.
  • Lokatt
    solstrålen80 skrev 2008-06-28 17:20:16 följande:
    de går inte att använda 30% på ett babyplag och 50kr sammtidgit i på weben lindex...
    inte på en vara, men om du tar två varor så kan man ta en kod per vara
  • Lokatt
    Blindness skrev 2008-07-01 13:08:33 följande:
    Funkar det tag 3 betala för 2 på reapriset + kupong? Borde det väl göra va?
    ja
  • Lokatt
    Perlan08 skrev 2008-07-03 15:31:16 följande:
    Lite OT kanske...När man beställer från Lindex Online, hur lång leveranstid är det då?Har valt att hämta grejerna i butik.(Jag använde 50kr-lappen och det funkade bra)
    brukar ta ca en vecka, något kortare ibland
  • Lokatt

Fru Indosaurie skrev 2008-07-15 17:24:18 följande:

i gratisväskorna från bb och baby basicboxen
    finns inte på alla bb
  • Lokatt

Fru Indosaurie skrev 2008-07-15 18:00:11 följande:

nää det visste jag förstås.. men med bb menade jag mitt bb *ego*
  • Lokatt

puh fantast skrev 2008-07-15 18:50:25 följande:

Angående blöjor: jag använder fortfarande minsta storleken och dottern är nu 3,5 vecka och väger 4,5 kg. Man ska inte titta så mycket på kilona på paketen utan gå efter passformen. Jag har provat pampers, huggies och libero och alla har läkt nå´n gång. Tycker dock pampers funkar bäst just nu.Brukar man inte få en massa rabattkuponger från olika ställen när man fått barn?
    jo men de brukar komma när bebis är 2mån tror jag det var. Företagen får inte bombardera innan dess. pga respekt för nyblivna föräldrar.
  • Lokatt
    maadicken skrev 2008-07-29 11:43:56 följande:
    karlstad har heller inga märkeskläder till barn. igår var jag och handlade mera blöjor på ica maxi. kommer hem och kollar kvittot och upptäcker att man inte längre får rabatt med ica kortet. surt, för då kunde jag ju handlat dom billigare nån annan stans om jag hade vetat.
    karlstad har två butiker med märkeskläder, tex. katvig, kikkid, hjort, småfolk, plastisock mm.
  • Lokatt
    Lokatt skrev 2008-07-29 12:42:35 följande:
    karlstad har två butiker med märkeskläder, tex. katvig, kikkid, hjort, småfolk, plastisock mm.
    haha såg nu att det antagligen menades inne på åhlens
Svar på tråden Rabattkodstråden