• Anonym

Har du lämnat någon för att h*n var dålig i sängen?

Hur illa var det?

Jag älskar min sambo men vi klickar inte i sängen.
    Han är så försiktig och vågar inte ta i mig.
    Jag blir helt blockerad och vet inte vad han vill när han bara ligger och fingrar lite utan att säga eller visa vad han vill och han svarar inte på det heller när jag frågar.
    Han tror att jag ska bli tokkåt bara av att han pillar lite på mitt venusberg. Längre ner vågar han inte känna.

Han vill inte prova nya saker utan vi kör samma sex som vi gjorde när vi blev ett par för 2 år sedan!

Dessutom är han inte så välutrustad. När jag läser här så skulle nog majoriteten av alla tjejer säga att han har en mini... !

Är jag galen som längtar efter en annan man?
    Allt annat är ju så bra mellan oss...

• Svar på tråden Har du lämnat någon för att h*n var dålig i sängen?
  • Anonym

att han är försiktig kan kanse vara på grund av att du är passiv eller blockerad i första taget ?

• Anonym

Men han vill verkligen inte prova något nytt.
    Det ska alltid vara på samma sätt annars tappar han lusten och vill inte ha sex.
    Bra sex för honom= vi lägger oss för att sova men så börjar han ta på mig och pussas lite. Jag får inte ta så mycket på honom.
    Sedan har vi sex i missionären. Ibland vill han att jag ska rida. Jag är inte förtjust i någon av dessa ställningar men han tycker inte att mina favoriter är sköna (skeden och bakifrån) så då kan han inte få stånd.
    Sedan när han fått utlösning så får jag ta hand om mig själv medan jag får ligga på hans arm. Ofta sover han innan jag är klar.

• Anonym

Det är klart att sexlivet är en vanlig anledning till att förhållanden tar slut. För väldigt många är ett bra sexliv den allra viktigaste pusselbiten. Funkar sexet brukar resten lösa sig, funkar det inte brukar resten också vara problem.

Kilckar ni inte i sängen tycker jag du ska ta den känslan på allvar. Hellre bryta nu än sedan när det finns barn i bilden. Eller kan du tänka dig ett helt liv utan att bli ordentligt påsatt ibland? Tänkte väl nästan det...

• Anonym

Skulle gärna vilja höra från fler....
    Jag tänkte ta upp det med honom ikväll.

• Anonym

Jag har också försökt göra en massa för att få fart på sexlivet men jag har inte fått något gensvar.

• Anonym

Det går inte att prata om det med honom. Då blir han dödeppad och börjar säga saker om att han är kass i sängen. Och ja det ÄR han ju! Och han säger alltid artt det är så han är, han kan inte förändra sig.

• Anonym

Känslorna har inte försvunnit, jag är jättekär i honom..
    Älskar honom och vet till 100% att han älskar mig.
    Ändå är detta så stort problem att jag kan tänka mig att lämna honom.
    Men gör jag fel?

• Anonym

Men då får jag kanske leva ensam och det vill jag inte.
    Eller så träffar jag någon som är bra i sängen men som jag inte passar lika bra ihop med.
    Det känns inte som att man kan få allt.

• Anonym

Hans förra tjej sa tydligen till sina kompisar att han var kass i sängen och en gång råkade han höra henne när hon sa det.
    Så han är bara inställd på att han är kass.
    Jag har försökt att höja hans självförtroende men mina ord är inte värda något.
    Antagligen betydde hon mer för honom.

• Anonym

kan inte du ge förslag (tex sexleksaker) och hjälpa han. det kommer att bli bättre men om han inte vet hur han ska göra så kan han inte göra det du vill att han ska göra. ta hans hand och visa hur du tycker att det är skönt.

• Anonym

Han vill inte att vi använder sexleksaker och inte att jag styr honom för då känner han sig värdelös.
    jag har visat honom hur jag vill (många många många gånger) men han lär sig inte.

• Anonym

Jag har gjort slut med en del killar för att det inte funkat i sängen. Det blir ju dödstråkigt om han inte vet hur han ska behandla en tjej!

Svar på tråden Har du lämnat någon för att h*n var dålig i sängen?