• Jesslan

Är så rädd!

det gör verkligen svinont men det är värt varenda sekund av smärta det finns inget som slår känslan av att trycka ut nåt i melonstorlek genom ett hål stort som en femkrona.
    Ingen kan trycka ner dig efter det.

Jag är supersmärtkänslig men har ändå gjort det 2 ggr utan bedövning mer än lustgas

önskar dig stort lycka till

Den tredje söndagen i juli har man sedan 1967 firat den skåneländska flaggans dag.
  • Jesslan

för att inte tala om hur mysigt det är att få upp en varm, fuktig och lite småäcklig men ändå underbar bebis på bröstet när det är klart den känslan skulle jag vilja u ppleva varje dag.

Den tredje söndagen i juli har man sedan 1967 firat den skåneländska flaggans dag.
  • Jesslan

jag hade i princip inga pauser och när värken var på topp började nästa så för mig var det ingen skön känsla alls tur att det gått så fort båda gångerna annars hade jag inte orkat.
    Men idag kan jag se tillbaka på det och tänka på mina snuttor hur fina och perfekta prinsessor jag fått, då kvittar det hur ont jag hade.

NU är jag dock färdig

Svar på tråden Är så rädd!