Inlägg från: Devania |Visa alla inlägg
  • Devania

Vi som knipit färdigt del 2

Ps. Kollar hockey, muahahahahah i år är det er svenskar som får stryk :D

• Devania

Ja, på tal om foton... Jag vet inte hur jag ska ha tid att ordna upp alla i album... Har framkallat minst 500 st och lillan är 4 månader.. Batterierna e slut i kameran nu och jag sa till sambon att d e lika bra det, så blir det lite paus med fotograferingen=billigare ;)

• Devania

Är det bara jag som fortfarande är studerande?:P Har inte så mycket kvar, men det ska göras :( Så i slutet av hösten ska jag tillbaka till skolbänken, Alma har dagisplats färdigt och allt är ordnat.. Borde bli färdig förskollärare i maj -09.

Idag har vi köpt lägenhet så sista juni ska vi flytta, ÄNTLIGEN slipper vi härifrån. Ska inte flytta långt borta, men jag har aldrig trivts i denna lya...

Eldflugan: Hoppas att proverna visar något bra! Kramar till er!

• Devania

froggy L, ja jag tycker det är äckligt med allt försvinnande av barn... Kollade nån dokumentären om Madeleine McCann från svt4 igårkväll? Usch VARFÖR! Jag vill aldrig släppa ut min dotter själv.

TheLuckiest: Har inte slutat amma, men märker de negativa effekterna av amningen ändå :) Sambon säger att det inte gör nåt, jag är ju MAMMA ;)

• Devania

Eldflugan: Oj vilket glatt besked! Hoppas de nya proverna också visar detsamma!

• Devania

Alma har börjat äta potatis och fruktpuré i veckan, allt har gått jättebra.. Men hon har inte bajsat nu på 7 dagar!? Är det OK elr är nåt galet då??

Hon väger ju bara 5 kg ännu, får hoppas på lite viktökning nu när hon börjat med "riktig" mat :)

Nån som följer med i ESC? Jag tror ert land ligger ganska bra till :) Fast jag gillar inte henne... Inte vårt (finlands) bidrag heller... Nästan så man skäms :P

• Devania

froggyL: Haha, d e lugnt. Det är nog lika för oss, vi ääälskar ju när det går dåligt för sverige osv :D Konstigt hur det har blivit på det viset. Det värsta är ju hockeymatcherna mellan swe-fin, på liv och död ju :D

A har bajsat nu :) På den sjunde dagen kom det! Och massor...

Kan nån av er tipsa hur en matdag kan se ut för en baby i 4 måndersåldern? Jag vill sluta amma, men vad ska jag ge istället? Hon äter potatis, morot, fruktpuréer nu + att jag ammar efter varje måltid. Men hon äter endast "riktig" mat till lunch och mellanmål. Vad ska man ge till middag och kväll?

• Devania

froggyL: Låter lite småroligt med "potatisfestival" :)

Har ni varit ute och festat ännu?? Jag har inte varit ut en enda gång än... Men jag längtar såååååå, så snart ska det nog bli av!

• Devania

Kommer den 5 juli till GBG:

FroggyL

Kommer inte:

RaraTjejen (tyvärr för långt att åka, det blir för dyrt)
    Tezz79 (Kan tyvärr inte då)
    Eldflugan (skulle komma, men vi måste spara allt då vi förhoppningsvis snart ska flytta)
    Devania (Bor i Finland, det säger väl allt :/)

• Devania

Puma86: Oj, det har hänt en del i ditt liv.. Tråkigt med aborten :( Men om man känner så som du gör så är det ju nog kanske det bästa.. Hoppas allt ordnar sig! *Kramar*

TREVLIG MIDSOMMAR på er! Imorgon åker vi till sommarstugan och stannar där några dagar och firar :)

• Devania

Hej på er!!

Jag lyser med min frånvaro här... Har flyttat och har inget internet ännu på en tid.. :/
    Är hos mina föräldrar nu och har lite "semester" :)

Hoppas ni har det bra!

Svar på tråden Vi som knipit färdigt del 2