Vi som knipit färdigt del 2
Hallå allihopa. En mycket mer positiv mamma här.
Oliver´s Hb hade inte gått ner idag, men man kunde inte riktigt se om han hade bildat egna blodkroppar. Så det blir nya prov på måndag. Läkarna var ändå nöjda att Hb´t låg still.
Lurvan83: Känner igen det med att man inte fick sitta ner i 2 sek. Vi åkte faktiskt till sjukhuset för han hade feber och gått ner i vikt. När dom skicka oss på röntgen trodde jag max att det var lunginflamation, eftersom han hade hostat en del.
Jag har ju kopplat ihop ett o ett efter (den diffusa) diagnosen. Han HAR ju haft ont! Nu vet jag att man ska ta föräldrainstinkt på allvar!
Devania: Tack, jo han pratar o skrattat tom högt nu. Har han inte gjort förut. Så det tar vi som ett mycket gott tecken.
Jag sitter med o väntar ut det där första året som barn-par. Inte för att vi bråkar så mycket, men det är stor skillnad från innan vi fick Oliver.
Impala59: Du är en fantastisk mamma! Att ha småbarn är jobbigt, och du har 2! Tycker det är jättebra att du pratar med Bvc o utreder om det kan vara nått annat. Du struntar ju inte i det o bara blir arg. Det gör dig till en bra mamma.
Camant: Jag håller med på o läser den nu, men inte hunnit så långt än.(haft annat att tänka på :-S) Många som har pratat om just vecka 19.
Muminlina: Är hon ledsen när hon "tjuter" eller är det bara för o höra sin röst?
Jag tappar med massor av hår. Och mår illa. Trodde nästan jag var med barn igen, men min syster sa att det blir så av att man ammar.
Nu har Oliver och jag varit i skogen o plockat Liljekonvaljer
Och så la jag honom i vaggan när vi kom hem o han somna av sig självt. NU är det underbart att vara förälder!