Vi som knipit färdigt del 2
Oj oj oj, blev av med er ett tag, kikade in i roots gästbok och hittade en länk hit.. pust..
Har inte hunnit läsa igenom vad ni skrivit men måste bara höra om det här med amningen.
Noah är nu 13 veckor och äter varannan timme, så jäkla tråkigt. Börjar bli lite less på amningen och undrar om jag verkligen har vad som behövs eller? Men på BVC säger man att så länge de går upp i vikt så är allt bra. Men om jag hade följt det gamla rådet att amma var fjärde timme då hade han skrikit hur mycket som helst.
Nu har jag börjat ge ett mål ersättning om dan för att testa lite liksom.. men man är så jäkla instyrd på att amma, vill ge ersättning men det känns så tokigt när amningen faktiskt "funkar".
Ska faktiskt börja jobba i sommar inte så mycket utan endast 15 timmar i veckan och min man sak vara pappaledig lite, det kan nog vara nyttigt för honom *ler*.
Tänk så skönt att få sitta ner och äta lunch i lugn och ro, men guud vad jag kommer att sakna goa Noah!!
Nu ska jag läsa vad ni skrivit, eller nä förresten det får bli imorgon, nu ska jag skynda mig att sova lite innan matvraket är igång igen.