• W W

No 'poo (hårvård utan schampo) och naturlig hudvård

fan, jag missade hela tredje tråden (nästan iaf Generad) men nu ska jag skärpa mig o komma tillbaka till er

GRATTIS ladydahmer

My mind wanders, and sometimes leaves completely.
  • W W
    Miss T skrev 2008-05-01 23:21:47 följande:
    magalufCrearome har återförsäljare i dessa städer, Gamleby, Göteborg, Karlstad, Lund, Gävle, Stockholm, Örebro, KarlskronaAnnars får man beställa via nätet. Jag tror inte det finns många hälsoaffärer som har "allt" man vill ha. Troligtvis får man köpa från olika affärer. Jag har inte sätt nån affär som säljer kokosfet/kokosnörolja. Bara via crearome eller på nätet. Har kollat i såna orientaliska affärer men jag tyckte innehållsförteckningen såg konstigt ut. Lite för mkt saker i.
    jag har köpt kokosolja (utan lukt visserligen Fundersam) i både en hälsokostaffär o i en origentalisk affär (o där var innehållsförteckningen faktiskt översatt o med bra saker i)
  • W W
    Miss T skrev 2008-05-01 23:50:30 följande:
    märketo? Menar förstås "märket OCH ...."
    vet tyvärr inte.. den burken jag köpte är slut för längesen o jag har flyttat från staden jag köpte den i.. men jag måste nog hålla med spiritinlove om att av alla jag provat så är Crearomes kokosolja bäst..
  • W W
    mejram skrev 2008-05-06 22:35:05 följande:
    Just det, apropå honung. Visst är det några som har bytt ut handfatstvålen på toaletten till honung? Hur har ni då? En flaska med flytande, eller en burk med fast och hur tar ni i så fall den? Det känns ju inte helt fräscht att doppa ner fingrarna rätt i burken när man just varit på toa. Både mina och dotterns händer börjar bli väl torra nu när solen börjar bränna, så honung och en liten pump med olja vid handfatet vore nog idealiskt. Annars glömmer jag att smörja in händerna.
    flytande har jag.. fungerar toppen jag ville inte heller doppa fingrarna i en burk med fast så då blev flytande det enkla valet..
  • W W
    magaluf skrev 2008-05-07 16:57:11 följande:
    Alltså...ni tvättar händerna med honung ist för tvål? Förstår jag rätt? *nyfiken*
    Jepp
  • W W
    Miu skrev 2008-05-10 16:08:29 följande:
    jag var på apoteket och skulle köpa ricinoljan. Men dom sa att det var en beställningsvara. Konstigt. Är det så hos er också?
    nope, här är det bara att gå in o köpa.. fanns tom ute i affären (i ett kylskåp, vissa här har fått fråga efter den då den funnits bakom disk) men det är väl olika på olika ställen då.. synd att man ska behöva vänta på den Fundersam
  • W W
    tyresö skrev 2008-06-25 16:01:33 följande:
    Har precis köpt hårfärg från tints of nature. undrar hur man ska göra efter färgningen. vill ju inte använda det schampot som medföljer. Vad bör man tvätta håret med när man sköljt ur färgen? balsam?
    Tints of nature vet jag inget om men jag brukar tvätta ur hårfärgen med mitt vanliga balsam
    En kåtare värld är en bättre värld!
  • W W

Någon som vet vad äppelcidervinäger heter på engelska? Så jag vet vad jag ska leta efter

So not a princess - stop staring at my breast and touch them!
  • W W
    seSSa skrev 2008-07-24 14:24:53 följande:
    appel cider vinegar.. d var d jag fick upp i alla fall prova även o slå ihop appelcider vinegar... hoppas du fick lite hjälp hehe...
    logiskt så borde det ju bli det Men man vet ju aldrig så jag tänkte att jag skulle fråga här. Jag som numer knappt hinner läsa tråden men jag är här och kikar ibland iaf
    So not a princess - stop staring at my breast and touch them!
Svar på tråden No 'poo (hårvård utan schampo) och naturlig hudvård