• Banzai

Problem med sköldkörteln? Del 9

blombukett: Mins inte exakt ska se om jag kan hitta det men det var lågt mins jag men inte så lågt som det ska (

• Banzai

Ja det var ju inga sky höga värden men ändå utanför ramen
    Men du ska se att det går bra för vissa tar det ju bara 3-4 månader att få fason på värdena.

• Banzai

Mama Bean: men vad säger du !! Hoppas att det bara var något vaising med testet!!

• Banzai

Vet hur det är ska ta nya prover nu jag med men får inte för strejken bara akutprover som tas suck ja ja det är bara vänta ut dem

Bröderna Bus skrev 2008-05-15 20:36:26 följande:

Jag hade ont på höger sida av halsen när jag låg för högt i dos.Jag skulle ta nya prover i mitten av maj & ringde idag och efterlyste min provtagningslapp men jag får inte ta nya prover färräns strejken är slut!!!! BAH!!
  • Banzai

Angående Strejken det kommer inte sluta förens någon Dör pga att den inte fått den vård som behövdes. Jag menar det är ju inga dåliga krav de har heller 1700 mer i månaden i år & lika mycket nästa år = 3400. Och en lägsta lön på 22000.

Kan ju säga att lägstalönen på det företag jag jobbade på är 13050 bit på den.

• Banzai

am zandra: Jo vist jobbar det folk på labb men det är mindre än vanligt & de tar bara hand om prover som har Akut status på sig.
    Med andra ord skiter de fulständigt i oss "Halv sjuka"

• Banzai

Så länge dina värden är ok så ska det inte vara några problem.
    Är själv opererad för giftstruma och har en underbar son på 3½ månad.

LillaStintan skrev 2008-05-26 16:17:19 följande:
    Jag har giftstruma, jag har alltid haft det, och nu föröker vi bli gravida... Jag undrar om det är någon som vet om det försvårar att bli gravid?
  • Banzai

Äntligen då ska man bara lyckas hitta provtagnings remisen som jag inte vet riktigt vart den blev at efter besöket då man blev nekad suck hoppas jag hittar den...

Svar på tråden Problem med sköldkörteln? Del 9