• Banzai

Problem med sköldkörteln? Del 9

Livsmamma: nej ligger du bara aningen utanför så tror jag inte det ska vara några problem
    Nyfiken vet du vad du har för värden nu ?

• Banzai

Alfredboy: Tyvärr kan det nog ta tid just nu PGA sjuksjöterske strejken var uppe och skulle ta nya prover i veckan men blev nekad för det är bara akutprover som går till lab
    Men stå på dig så att du kanske får en akut remis för provtagning jag menar det är ju faktiskt ett liv på spel om man ska hårddra det hela
    Inte för jag tror att det är något att oroasig för men jag förstår precis hur du känner !!!

• Banzai

Alfredboy: Kan även lungna dig med att jag inte behövde ändra dosen förens i v13-14 och det var även enda gången jag behövde ändra

• Banzai

Med de värdena förstår jag inte riktigt varför hon avråder dig från att bli gravid äter du något annat än Levaxin om du nu hade börjat med det ??

• Banzai

Mama Bean: Jag har inte haft några såna bicerkningar du kan inta ha åkt på någon släng av magsjukan ??

livsmamma: Bara vänta o se vad de säger då med andra ord men som sagt jag ser inte några problem med att bli gravid med de värdena men det är ju jag o jag är ju inte läkare.

• Banzai

Livsmamma: Önskar er lycka på färden Och hoppas att du får bra svar när du varit hos läkaren nästa gång.

• Banzai

NinnaBus: Äter du fortfarande Thacapzol ?? i så fall ska du undvika att bli gravid det är ingen bra kombination jag blev tillsagt att inte försöka när jag åt det !!
    Från Fass.se
    Graviditet
    Risk finns att fostret påverkas. Rådgör därför alltid med läkare före användning av Thacapzol under graviditet.

Amning
    Risk finns att det diande barnet påverkas. Använd därför inte Thacapzol under amning annat än på bestämd ordination från läkare.

Mama Bean: Nej det är ju inte så konstigt då Skickar ett försiktigt Grattis

• Banzai

Mama Bean: Jag håller tummarna hårt för att det går hela vägen!!

• Banzai

Mama Bean: Urs för illamående hoppas det ger med sig för det är inte kul

• Banzai

blombukett: Det tog för mig ganska lång tid närmare 2 år men det var undantag åt det sämmre berättade min läkare normalt var vist 6-12 månader
    Jag fick börja försöka i bebisverkstaden när TSH & T4 var ok mitt Trakvärde blev ok först 1 månad innan Leo föddes.

Svar på tråden Problem med sköldkörteln? Del 9