-
Säger du det?Banzai skrev 2008-06-02 14:35:48 följande:Jag ska försöka hinna lämna mina prover under veckan men man hinner ju inte riktigt vad man borde nu med liten
-
Jag har börjat med Liposinol, ngn av er som testat det?
kram
-
Jo, det är sant, men Liposinol är ett kosttillskott typ. Sägs kapsla in 27% av fettet i maten man äter, så det kan vara värt att testa tycker jagNufsan skrev 2008-06-06 08:11:22 följande:Nej det har jag inte gjort, enligt min läkare så är det bara Levaxin man behandlar hypo med... med andra ord så vet hon inte så mkt!Har fått tfn.tid nästa vecka, ska bli kul å höra vad hon säger då!
-
6 veckor mellan provtagningarna hade jag i början.Pucko Buffy skrev 2008-06-12 08:42:45 följande:När gjorde ni första återbesöket efter att det konstaterats att ni hade hypo? Det har nu gått lite mer än tre veckor och har inte hört ett ljud om nästa besök.
-
Idag var jag o lämnade prover, skojade med min dr o frågade om man inte kunde få en fettsugning på remiss. Hatar att vara så här överviktig! Träning funkar inte nu iom trasigt knä heller...bläh. Väntar ff på op.
Gick ju upp 60 kg med struman o har iofs gått ner 35kg men hur kul är det!!!????!!!
Inte alls - kan jag tala om - men det vet ni (alla m hypo) väl redan.
-
Jag både fryser och svettas, verkar som om kroppen inte kan hålla jämn temp.fröken freja skrev 2008-06-11 00:51:12 följande:Hur ofta tog ni prover i början?Dessutom, om man är stundvis varm och får svettningar, vad kan det bero på?
-
*avis på alla med normalvikt*
-
Jag slutade m p-piller, kände att de bromsade mig både hormonmässigt o viktmässigt. Vi planerar ju smått så småningom. Vill gärna ligga lägre i TSH än vad jag gör, väntar på provsvaren nu.
-
Mina värden var bra sist, 2,3 och 15...så tröttheten beror väl inte på det då....zzzz.
Snart är det semester!
kram o glad midsommar!
-
Fick kallelse till röntgen av skk nu, stod att man inte ska ta sitt Levaxin 4 veckor innan us.
När skickade de ut den? 3,5 v innan....*duh*
Så nu lär man väl bli astrött o ännu fetare ett tag framöver, har gått upp igen redan