Problem med sköldkörteln? Del 9
addar till favisar. jag mådde så hemskt dåligt i förmiddags. fick så magont att jag trodde att jag skulle dö. o så var det bara in på toa o så diarré (ursäkta!!). magen har gått upp och ner de sista veckorna, men det var det värsta magont jag vart med om. var det inte nån av er som sa att man kunde bli hemskt krass om man var övermedicinerad?? jag är dessutom hungrig som aldrig förr. jag ska ta prover nästa vecka så då får jag väl se om de är bra, men är det inte meningen att man ska må bättre snart?? jag mår sämre än nånsin ju. förutom tröttheten då som är bättre.
jag har äntligen fått tid hos ögonläkarn den 20:e. någon som vet vad de gör förnå't?? för det stod att man inte skulle köra bil efteråt så då blev man lite orolig.
Blombukett: jag har nu varit sjuk i några månader och mår fortfarande dåligt. den där konstanta tröttheten har lagt sig, men pö om pö så har andra symptom blivit värre o andra bättre. har du fått betablockerare då?? det hjälpte mycket för de psykiska symptomen och jag blev mycket lugnare. det kanske du inte får när du ammar..