• Rödtotta

Nidblödning...hur länge/mycket blödde ni????

Hej! Ni som har haft eller vet något om nidationsblödningar...hur har det varit för er?
    Första gången jag blev gravid hade jag en "klassisk" nidblödning dvs en liten brun flytning vid ett tillfälle en dryg vecka efter ÄL. Den resulterade i en gullig liten tjej.
    Den här månaden fick jag en liknande brun flytning ca 7 dagar efter ÄL, men sedan hade jag likadana yttepyttiga bruna flytningar under 6 dagar. Kan man ha "nidblödning" så himla länge? Nu när det är mensdags är dock flytningarna helt borta, och mensen lyser med sin frånvaro. Märkligt! Någon som känner igen sig? Kan tillägga att jag aldrig haft "mellanblödningar" av något slag tidigare.
    Snääälla, dela med er av era erfarenheter till en förvirrad! ;)

• Svar på tråden Nidblödning...hur länge/mycket blödde ni????
  • Rödtotta

Puffar lite och hoppas att någon vill svara....

• mt4

jag hade en blödning i 3 dagar, det var 8 dagar efter ägglossning. blödningen var både klart blod och brun blandat.. jag plussade nån dag efter. är nu gravid i vecka 7. Har du gjort nått test?

• Milles

TS jag har haft precis samma som du, tredje dagen idag.. Kan du inte hålla mig informerad om hur det går?   Jag är så dålig på att vänta, och har inte BIM förrän om 6 dagar =/

Lycka till
  • Rödtotta

Tack för svar :)! Nä, jag har inte testat ännu...jag hade tänkt vänta till på lördag om jag fortfarande inte fått någon mens då. Jag är på dag 34 nu och har oftast en cykel på ca 31 dagar, men har haft 35 dagar någon enstaka gång. Självklart meddelar jag hur det går! Lycka till med lilla pyret i magen mt4, och hoppas att du maryn får ett fint plus om en knapp vecka! Kram på er!

• Gurkskiva

Har heller aldrig haft mellanblödningar. Men nu har jag precis som inlägg no2 blödning 8 dgr efter ÄL i tre dagar. Är på BIM +1
    Brukar annars ha flytningar ngn vecka efter ÄL. Har inte testat än, kanske ska göra det?? Tänkte att det är säker MF eller nåt...
    Blir så besviken när jag testar...

• nina72

hej hopp,
    här är en till som kanske precis har haft en nidblödning. Fem dagar efter äl (dag 18 i cykeln) hade jag som en liten brun flytning som varade under någon timme. Idag på dag 20 av 25 i min cykel känner jag mig väldigt gravid. Har testat och svagt svagt svagt dök ett skuggstreck upp. Min sambo såg det också som tur är. ¨Så nu får vi väl vänta lite innan vi testar igen...
    Lycka till alla ni

• Milles

ååh, vad spännande det är, det här! jag tycker du ska testa, gurkskiva

o Grattis Nina, det verkar ju som du är gravid!! Härligt!
    Hur går det för dig TS?
    Ha en solig vacker lördag allihop! Kram!
  • Rödtotta

Hej på er! Nu har jag testat men tyvärr blev det bara ett kontrollstreck på stickan. Jag är inte gravid mao. Det kan jag iofs leva med, för vi försökte inte bli gravida just den här månaden. Däremot känns det jättejobbigt att mina cykler uppenbarligen strular, för jag har fortfarande inte fått någon riktig mens den här månaden, är på dag 36 idag. Eller ska jag räkna dom där bruna flytningarna som mens? Suck, jag får väl vänta och se! Grattis nina72, och stort lycka till till er andra. Kram

• Gurkskiva

Idag Bim +2 fortfarande ingen mens, om det nu inte var den som kom 8 dagar efter ÄL, vilket ALDRIG hänt förut...samt att det bara varade i tre dagar.Min mens brukar komma på dagen annars! Har förstått att kraftig nidblödning är sällsynt, så det var säkert missfall eller nåt..
    Har tyvärr inget gravtest hemma, och jag känner mig inte ett dugg gravid. Kanske åker till apoteket imorrn ändå. hihi

• Annizsj

Hej!! Här har ni en till som fick en liten blödning, men 3 dagar efter AL. Aldrig haft det innan...kan det varit en nidationsblödning??? Jag har gått två dagar över nu ,men har inga symptom jue-:( När jag väntade sonen hade jag iaf förändrade bröst vid den här tiden. Sen har jag slutat amma för några mån sen å mensen är inte helt regelbunden än. Men jag vet när jag hade ÄL och vi hade ju sex då och två dagar innan.....
    VAD tror ni????????

Svar på tråden Nidblödning...hur länge/mycket blödde ni????