Vi med högt FSH forts.
Hej tjejer!
Nu är jag inte alls uppdaterad, men jag vill bara säga kämpa på kramis det kommer gå!
Hoppas alla mina gamla vapendragare har det bra tracy, prim, lalla, och hej på er alla andra!!
För er som inte vet min story har jag högt fsh testat en Menopur behandling som fick avbrytas sen var det stopp, vände mig sen direkt till St Göran...
Var jag på mitt nybesök igår, och jag blir bara så trött, jag fick hålla mig flera ggr för att inte slå i bordet rycka med min journal och gå/eller börja storgråta vid flera tillfällen.
Men jag höll in för jag vet ju av erfarenhet att allt man gör/säger dokumenteras i ens journal.
jag fick till svar att de "avråder" från behandling, de ser att mitt fsh var så högt och att det inte såg bra ut. däremot vill de självklart att jag ska ställa mig i ÄD kö. Men jag kom inte dit för att jag ville få en avrådning, jag kom dit för att jag vill göra fler behandlingar i privat regi...
har ju bara testat en behandling fick faktiskt till en början fram 2 äggblåsor, jag tycker inte (för min egen del) att de räcker rent resultat mässigt att dra slutsatser från, jag vill göra fler behandlingar, vare sig om de blir avbrutna eller ej.
det går inte att prata med dessa människor, ingen vill förstå, ingen vill hjälpa till. De slutatade med att jag ska lämmna bp dag 3 för att mäta fsh igen...deras gräns var någonstan vid 15...och även om mitt fsh (27) skulle ha sjukit , så kommer de nog att avråda som hon sa.
Funderar nu på att slänga journalen göra en ny utredning som om det var en första.
Behöver ert stöd, vad ska jag ta mig till, ingen vill lyssna?
Är lite svårt att hålla den positiva målbilen, men jag kämpar, och tänker även på er andra.
KRAM