• Primrose

Vi med högt FSH forts.

Nu har jag också hittat hit.Glad

Vilka goda nyheter, tjaldur och tickan!! Vad härligt med så många folliklar!GladGlad

VILL BLI GRAVIDA:
    Bubblare: Sprutstart Menopur, 18/3, avbutet endast 1 blåsa. Ta nya tag...
    Lalla1: viloläge, ny IVF planerad augusti. Behandling med akupunktur fram tills dess och under IVFen.
    Kramis80: sprutstart 3/4 175 iu puregon, vul 9/4 , ÄP 15/4, ET 17/4.
    tjaldur: Spraystart 2/4, prel ÄP v. 18

GRAVIDA:
    Primrose: 3/3 testade +, vul 19/3 (v.7), vul 14/4 (v.10)
    Tracy: 3/3 testade +, vul 8/4 (v. 10)

BEBIS:

• Primrose

Grattis, tjaldur! Jag håller tummarna inför onsdag!

Hur gick det på VUL:et, tickan?

Jag vet, kramis. Det är en olidlig väntan.Skrikandes Är det testdag 1/5? Snart där!Glad

Själv var jag på inskrivning i dag och fick träffa min BM för första gången. Trevlig och bra!

LALLA: Jag brukade också bli trött (och somna) när jag gick på akupunktur. Men visst är det skönt!

VILL BLI GRAVIDA:
    Lalla1: viloläge, ny IVF planerad augusti. Behandling med akupunktur fram tills dess och under IVFen.
    tjaldur: ÄP 30/4

GRAVIDA:
    Primrose: 3/3 testade +, vul 19/3 (v.7), vul 14/4 (v.10), NUPP 1/5, UL 5/6

BEBIS:

• Primrose

Oj, lycka till både tjaldur och tickan i morgon kl. 14.00!!Glad

Kramis: Jag håller tummarna!Glad Har du vågat testa i dag? Jag testade ju minus på BIM -2  och plus på BIM +3, så ge inte upp!

Själv var jag på NUPP igen i dag. Nu gick det bättre att mäta. Med tanke på min ålder blev värdena mycket bra, sa läkaren.

• Primrose

VILL BLI GRAVIDA:
    Lalla1: viloläge, ny IVF planerad augusti. Behandling med akupunktur fram tills dess och under IVFen.
    tjaldur: ÄP 30/4, ET 2/5

GRAVIDA:
    Primrose: 3/3 testade +, vul 19/3 (v.7), vul 14/4 (v.10), NUPP 1/5, UL 5/6

BEBIS:

• Primrose

Jag är så ledsen för din skull, kramis. Gråter  Jag hur svårt det känns. Tröstekramar.

• Primrose

gerbera: Vi stog i kö för ÄD nu när det hände "naturligt". Är det något ni skulle kunna tänka er?

• Primrose

Toppen att ET gick bra, tjaldur och tickan! Nu är det bara att ruva på.Glad

kramis: Sänder några kramar på vägen.

LALLA: Vad bra att ni ska träffa läkaren på tisdag. Håll oss underrättade!Glad

Tracy: Är du där - vi har inte hört av dig på ett tag. Hoppas att du mår toppen!

Jag är i vecka 14 nu (13+4). Stora UL:et blir i v. 19. Då kan de kolla mer noggrannt att allt ser ut som det ska. Det finns en bild på pyret i mitt bildgalleri från i förrgår.

• Primrose

Kramis: Jag instämmer med Ma Lu och LALLA i deras tröstande ord. Vad skönt att du har så mycket trevlig och skön semester att se fram emot. Och vem vet ... det kanske blir som Ma Lu säger. Jag blev ju faktiskt gravid direkt efter två misslyckade ruvningar på raken, trots mitt FSH på 19. Det kan hända dig med!

• Primrose

Lycka till med UL:et i morgon, Tracy!!

Magen och jag mår bra, tackar som frågar, kramis!

Tack Evie - ja det känns nästan otroligt!Glad

Svar på tråden Vi med högt FSH forts.