• Tracy

Vi med högt FSH forts.

Hej tjejer,
    har inlett ett massiv renoveringsprojekt (well, jag tittar ju mest på iofs) och internet är nere nästan hela tiden så jag hinner inte riktigt med här..
    Vad trist att det inte gick den här gången Kramis! Hejjar på nästa försök! Och det låter ju underbart med den där semestern du planerat in..
    Vad skönt att det gick bra på Nupp-testet Primrose (var inne o kikade på bilden ! Vi ska på UL i morgon, är hypernervös...vill så gärna vara kvar på mitt lyckomoln! Är i v 12+ngra dagar nu så jag ligger någon vecka efter dig.

Kram till er andra!
    /Tracy i hast

• Tracy

Hej tjejer!
    Hur är det med er? Försöker läsa ikapp men går fortfarande o lägger mig helt utmattad klockan åtta på kvällen så jag hinner knappt skriva. Här går det ganska bra, har haft en läskig urinvägsinfektion som gjorde mig jätterädd. Rekommenderar dock inte att googla på urnivägsinfektion + graviditet som jag gjorde...låg sömnlös i typ en vecka, och sen sa läkaren att det faktiskt inte var så farligt med såna infektioner. Så nu är jag väl hyfsat samlad igen, puh.
    Är det nytt clomifen du gör nu Bubblare? Åh vad härligt det vore om du kunde motbevisa nya kliniken! Håller tummarna för lågt lågt..
    /TracyC

Svar på tråden Vi med högt FSH forts.