• tjaldur

Vi med högt FSH forts.

På fredag har jag tid för UL. Då får jag veta om jag blivit stimulerad som jag ska, eller om de väljer att avbryta behandlingen... Jag känner mig öm och spänd i äggstockarna och barnmorskan sa att mina blodvärden ser bra ut efter att jag började spruta, så det verkar ju som att nånting funkar i alla fall. Hoppas de ser många äggblåsor...Är lite nervös...

• tjaldur

8 äggblåsor idag - tjohoo! Nytt VUL på söndag, och ser allt bra ut fortfarande då, blir det ÄP på onsdag. Min kropp svarar på behandlingen - känns fantastiskt!

• tjaldur

tickan: Detta är mitt första försök.

• tjaldur

SU idag igan för nytt VUL - 10 äggblåsor, som dessutom växt till sig, så nu blir det ÄP på onsdag! :)

VILL BLI GRAVIDA:
    Bubblare: Sprutstart Menopur, 18/3, avbutet endast 1 blåsa. Ta nya tag...
    Lalla1: viloläge, ny IVF planerad augusti. Behandling med akupunktur fram tills dess och under IVFen.
    Kramis80: sprutstart 3/4 175 iu puregon, vul 9/4 , ÄP 15/4, ET 17/4.
    tjaldur: ÄP 30/4

GRAVIDA:
    Primrose: 3/3 testade +, vul 19/3 (v.7), vul 14/4 (v.10)
    Tracy: 3/3 testade +, vul 8/4 (v. 10)

BEBIS:

• tjaldur

6 ägg (tjohooo :) ) och allt gick bra. ET på fredag om allt utvecklar sig som det ska.

• tjaldur

tickan: 5 ägg är ju jättebra! Så här dagen efter ÄP har jag fortfarande ganska ont och känner mig väldigt mör och svullen inuti... Men nu är det gjort så jag hoppas allt går bra även imorgon och att det "tar sig" :)

• tjaldur

Jo, läkaren letade rejält "där inne", så hon skulle få med sig alla ägg som fanns, så det är väl inte så konstigt att man mår som man gör idag. Hoppas bara på att jag mår bättre imorrn - känns inte så värst lockande att nåt ska upp där igen så snart inpå ;) Jag har tid kl 14. Försöker att inte tänka på om dom har delat sig eller inte... Brukar dom göra det redan under första dygnet i så fall - ni som varit med förr?

• tjaldur

Har idag varit på ET - 1 ägg till mig och 2 till frysen! Var så glad att något av mina 6 ägg hade befruktats och så får jag två att spara dessutom :)

• tjaldur

Kikade in på ditt "pyre :) Vad roligt för dig!

Svar på tråden Vi med högt FSH forts.