Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!
Nej men dt är ju sant som Anonym (l) skriver, det bästa är att leva i total avhållsamhet. Det är farlig att leva, man kan ju dö.
Nej men dt är ju sant som Anonym (l) skriver, det bästa är att leva i total avhållsamhet. Det är farlig att leva, man kan ju dö.
Och alla karlar är ju svin så klart, perversa bestar med snuskiga böjelser.
Jag är av den naturen att jag skulle inte fixa att mannen kom i min mun!
Suga av honom, javisst gärna, men spruta får han göra i mig på vanligt vis eller på mig. Jag skulle klökas!!!
Men å andra sidan så får han INTE köra in snoppen i rumpan på mig heller, tycker det är kränkande!
Han har tjatat om att få göra det i nr;2. länge tills en dag då jag sa att: DET kan han få göra om han köper en dildo först som jag kan köra i hans rumpa x antal ggr om och om igen. Och det ska vara samma strl. på dildon som på hans snopp!
Han har aldrig mer tagit upp det!
Men vi har underbar sex ändå fast på mer normalt vis än vad vissa andra verkar ha..
Nej så klart inte men jag kan tänka mig att det är mer vanligt att man inte vill ta det i munnen eller i rumpan för den delen..
Sofia t skrev 2008-04-21 14:57:42 följande:
*S* men det e la bra att snygga upp efter sig*S*
Syftade nog mer på TS problem, jag skulle inte vilja slicka i mig mina egna grejjor..
Precis! Äckligt, men han säger att han mest vill göra det i rumpan just för att han inte får.. Så det har nog mer med det att göra skulle jag tro. Man vill alltid ha det man inte kan få..
Anonym (fräsch) skrev 2008-04-21 15:11:49 följande:
Jag gillar analsex och nturligtvis så ser jag till att tömma och skölja hålet innan. Är inget konstigt med det.
Enira; Nej inte när det kommer till analsex. Om vi känner för analsex under själva akten, så går jag in i badrummet och fixar först. För visst gillar jag det, men vill inte riskera att det ska vara ofräscht. I övrigt sexar vi på utan förberedelseceremonier.
Sofia t; Det ena otyget drar väl till sig det andra? Och steget mellan de olika otygen är ju inte så långt. Nu är 'även bajs involverat också.
Sofia t; Undrar om det finns något mer att dra in i tråden? Eller om alla funktioner nu är uttömda?
Sofia t; *tänker så det knakar* ..Hm..,nej det är nog uttömt nu..
Men alltså, om jag som tjej har analsex med min kille - har vi "bögsex" då?
Ja men visst finns det heterotjejer som inte gillar vaginalsex. Man kan ha sex även utan penetrering.