• Anonym

Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!

Anonym ( L ); Vad för slags sjukdomar är det som sperma sprider om den sväljs? hade ingen aning om att sperma var farligt

• Anonym

Anonym ( L ), Jo men om man lever i ett fast förhållande där båda parter är friska så är det ju inget farligt. Så klart att man inte ska ägna sig åt risk-sex med tillfälliga förbindelser.

• Anonym

Anonym ( L ); Men isåfall så ska man ju överhuvudtaget inte ha oskyddat sex med sin partner. Om man aldrig kan vara riktigt säker menar jag. Och hur ska man då kunna få några bebisar?

• Anonym

Anonym (gift); En bekant till mig drabbades av fiskfjällsjukan efter att ha svalt sperma.

• Anonym

Spicy woman; Det är en åkomma där huden fjällar av sig. Inte roligt och mycket plågsamt

• Anonym

Anoinym (L): AIDS är vad man kan utveckla efter att ha fått HIV. man får alltså inte AIDS utan HIV.

• Anonym

Anonym ( L ) ; Ok...Du är på skämthumör idag va? I annat fall så får du gärna hänvisa till medicinska belägg för ditt påstående.

• Anonym

Att svälja sperma ökar inte risken mer än något annat för att få HIV.

• Anonym

Hade min make vågat så hade jag varit glad ...

För det finns inget skönare för mig än när jag har kommit att han slickar mig .. oavsett ifall han ej kommit eller ej... men han totalvägrar ..

• Anonym

Anonym ( L ); *asg* Visa oss dina "trovärdiga källor"!

Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!