• Sofia t

Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!

sv.wikipedia.org/wiki/Hiv

Oralsex är MINST risk att bli smittat på.

Anonym (L) skrev 2008-04-21 13:59:59 följande:

Anonym (gift) skrev 2008-04-21 13:58:10 följande:
    Jo, det är relaterat till att svälja eller ta det i munnen. Det är en otroligt mycket större risk att smittas den vägen.
  • Sofia t

Som du kanske såg i mitt tidigare inlägg till dig så har jag fakta som visar att det är minst risk att bli smittas genom oralsex.....

Anonym (L) skrev 2008-04-21 14:08:51 följande:

Kommer du med ett sånt påstående som kan innebära att folk tar onödiga risker, så måste du visa en trovärdig källa.
  • Sofia t

Fast ens partner har ju oftast haft ett sexliv innan en själv eller? Dessutom kan det ta flera år innan man får några symptom.

War skrev 2008-04-21 14:08:44 följande:
    Är väl jävligt korkat att dra in HIV i denna disskussionen, lever man i ett fast förhållande utan otrohetsaffärer och där dessutom ena parten är blodgivare så finns det ingen fara att leka med sperman.Se det som en proteinshake... sen vem som sväljer, tja det är ju en smaksak och upp till var och en.
  • Sofia t

Tala för dig själv. Om du har en idiot till karl som tvingar dig till saker och du då ställer upp betyder det inte att andra har det.

Anonym (L) skrev 2008-04-21 14:16:18 följande:

Men varför skulle man gilla det? Det är männen som kräver det av kvinnorna efter att ha sett förnedrande porr. Varför ska man känna sig tvingad att göra något för att tillfredställa en man?
  • Sofia t

Så du menar att har man tex oralsex och mannen sprutar i mun så har man onormalt sex?

Anonym skrev 2008-04-21 14:49:26 följande:
    Jag är av den naturen att jag skulle inte fixa att mannen kom i min mun!Suga av honom, javisst gärna, men spruta får han göra i mig på vanligt vis eller på mig. Jag skulle klökas!!!Men å andra sidan så får han INTE köra in snoppen i rumpan på mig heller, tycker det är kränkande!Han har tjatat om att få göra det i nr;2. länge tills en dag då jag sa att: DET kan han få göra om han köper en dildo först som jag kan köra i hans rumpa x antal ggr om och om igen. Och det ska vara samma strl. på dildon som på hans snopp!Han har aldrig mer tagit upp det!Men vi har underbar sex ändå fast på mer normalt vis än vad vissa andra verkar ha..
  • Sofia t

Nu skojar du va?

Anonym skrev 2008-04-21 13:51:13 följande:
    Anonym (gift); En bekant till mig drabbades av fiskfjällsjukan efter att ha svalt sperma.
  • Sofia t

Jag har då haft analsex utan att spruta med någon plastspruta och inte kom det nåt bajs med ut. Fast o andra sidan brukar jag skita innan.

Anonym (fräsch) skrev 2008-04-21 15:17:33 följande:

Hehe, ja så är det säkert!Tror inte han hade tyckt samma ifall han insett att bajs faktiskt följer med ut och på hanns snopp, blää.Har tjejkompisar som berättat detta! De sköljer sig inne i hålet med plastspruta (det gör även tjejer som knullar i porrfilmer innan filmningen så ingen märker hur äckligt det hade varit IRL liksom). De säger att dom gör det pga sina män. Usch
  • Sofia t

Du ska inte ha chokladpudding till efterrätt då?

Nej usch vilken nivå jag håller idag...

Enira skrev 2008-04-21 15:19:26 följande:
    Satt precis och åt...nu har jag tappat aptiten...
  • Sofia t

Nej det kan ju va lite pinsamt faktiskt

Enira skrev 2008-04-21 15:24:43 följande:
    Tack Sofia men jag tror jag avstår...
    Har tre timmar kvar på jobbet här och vill helst inte kräkas på kunderna :)
  • Sofia t

Bajspartiklar får han även om jag skulle skölja Bakterierna kan du inte skölja bort och gjorde du det skulle tarmarna ta jävligt mycket stryk. Jag brukar faktiskt inte sniffa på min karls kuk i vilket hål den än vart i så det kan jag inte säga så mycket om.

And yeahh it gives me kick! WOHOOOO

Anonym (fräsch) skrev 2008-04-21 15:25:50 följande:

Sofia t skrev 2008-04-21 15:21:19 följande:
    Okej, men din man får bajsbaciller på kuken ändå och luktar gott kan det ju INTE göra ifall du bara skiter innan, och då har ju bajset precis kanat där i hålet. URK.Men if it gives you a kick, sooo
Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!