Inlägg från: Anonym (fräsch) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fräsch)

Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!

Håller med TS!

NÄ fy, jag hade heller aldrig sugit k*k efter att han varit i mig, hallå, vill att den ska vara ren, tvättat med vatten och tvål!!! Handlar om hygien.

Sedan så får han ta ut sin snopp innan han kommer, tycker det är så äckligt med sperma i munnen, vill ej ha levande larver liksom. Får kväljningar bara jag tänker på det.

Sedan så skulle min man heller inte slicka mig om jag var oren, eller så.

Förstår inte att så många gör så konstiga saker i sängen. Tror alla ni blivit påverkade av männens porrfilmer. Gör det ni själva är trygga med.

Stå på dig TS. KRAM

• Anonym (fräsch)
    Anonym skrev 2008-04-21 14:49:26 följande:
    Jag är av den naturen att jag skulle inte fixa att mannen kom i min mun!Suga av honom, javisst gärna, men spruta får han göra i mig på vanligt vis eller på mig. Jag skulle klökas!!!Men å andra sidan så får han INTE köra in snoppen i rumpan på mig heller, tycker det är kränkande!Han har tjatat om att få göra det i nr;2. länge tills en dag då jag sa att: DET kan han få göra om han köper en dildo först som jag kan köra i hans rumpa x antal ggr om och om igen. Och det ska vara samma strl. på dildon som på hans snopp!Han har aldrig mer tagit upp det!Men vi har underbar sex ändå fast på mer normalt vis än vad vissa andra verkar ha..
    Du har så rätt!!!!! Håller fullständigt med.

Analsex=bögsex.

Varför ens vilja ta det hålet, när "paradis" hålet bara är någon cm ifrån, liksom, hallåååå.

Min man vill inte ens göra det i det hålet pga allt bajs som kommer ut ifall inte man sköljer i hålet och har sig, äckligt. Utan vi kör bakifrån fast i rätt hål
  • Anonym (fräsch)
    Anonym skrev 2008-04-21 14:49:26 följande:
    Jag är av den naturen att jag skulle inte fixa att mannen kom i min mun!Suga av honom, javisst gärna, men spruta får han göra i mig på vanligt vis eller på mig. Jag skulle klökas!!!Men å andra sidan så får han INTE köra in snoppen i rumpan på mig heller, tycker det är kränkande!Han har tjatat om att få göra det i nr;2. länge tills en dag då jag sa att: DET kan han få göra om han köper en dildo först som jag kan köra i hans rumpa x antal ggr om och om igen. Och det ska vara samma strl. på dildon som på hans snopp!Han har aldrig mer tagit upp det!Men vi har underbar sex ändå fast på mer normalt vis än vad vissa andra verkar ha..
    Du har så rätt!!!!! Håller fullständigt med.

Analsex=bögsex.

Varför ens vilja ta det hålet, när "paradis" hålet bara är någon cm ifrån, liksom, hallåååå.

Min man vill inte ens göra det i det hålet pga allt bajs som kommer ut ifall inte man sköljer i hålet och har sig, äckligt. Utan vi kör bakifrån fast i rätt hål
  • Anonym (fräsch)
    Anonym skrev 2008-04-21 15:13:50 följande:
    Precis! Äckligt, men han säger att han mest vill göra det i rumpan just för att han inte får.. Så det har nog mer med det att göra skulle jag tro. Man vill alltid ha det man inte kan få..Anonym (fräsch) skrev 2008-04-21 15:11:49 följande:
    Hehe, ja så är det säkert!

Tror inte han hade tyckt samma ifall han insett att bajs faktiskt följer med ut och på hanns snopp, blää.

Har tjejkompisar som berättat detta! De sköljer sig inne i hålet med plastspruta (det gör även tjejer som knullar i porrfilmer innan filmningen så ingen märker hur äckligt det hade varit IRL liksom). De säger att dom gör det pga sina män. Usch
  • Anonym (fräsch)

Sofia t skrev 2008-04-21 15:21:19 följande:

Jag har då haft analsex utan att spruta med någon plastspruta och inte kom det nåt bajs med ut. Fast o andra sidan brukar jag skita innan.Anonym (fräsch) skrev 2008-04-21 15:17:33 följande:
    Okej, men din man får bajsbaciller på kuken ändå och luktar gott kan det ju INTE göra ifall du bara skiter innan, och då har ju bajset precis kanat där i hålet. URK.

Men if it gives you a kick, sooo
  • Anonym (fräsch)
    Anonym skrev 2008-04-21 15:22:08 följande:
    Jag gillar analsex och nturligtvis så ser jag till att tömma och skölja hålet innan. Är inget konstigt med det.
    Ja men då är det bara att tuta och köra
  • Anonym (fräsch)
    Enira skrev 2008-04-21 15:19:26 följande:
    Satt precis och åt...nu har jag tappat aptiten...
    Förlåt
  • Anonym (fräsch)

Sofia t skrev 2008-04-21 15:29:11 följande:

Bajspartiklar får han även om jag skulle skölja Bakterierna kan du inte skölja bort och gjorde du det skulle tarmarna ta jävligt mycket stryk. Jag brukar faktiskt inte sniffa på min karls kuk i vilket hål den än vart i så det kan jag inte säga så mycket om.And yeahh it gives me kick! WOHOOOOAnonym (fräsch) skrev 2008-04-21 15:25:50 följande:
    Ja men din man får mer då du inte ens sköljer och även bajsen följer då med ut. Och jo du får ut en hel del bakterier faktiskt.

Men nu behöver vi inte gå in på detaljer hur var och en gör som har bögsex liksom.

YOU GOOOO GIRL
  • Anonym (fräsch)
    Valkyriah skrev 2008-04-21 15:36:13 följande:
    Vem vet,då kanske jag är en bög i en hetero kvinnas kropp?? Dessutom är det ju heller inte alla homosexuella män som har analsex.
    Hehehe, hur har bögarna sex då då????
  • Anonym (fräsch)

Sofia t skrev 2008-04-21 15:38:24 följande:

Hur har lesbiska sex?Anonym (fräsch) skrev 2008-04-21 15:37:17 följande:
    Du menar att männen bara slickar på varandras kukar då då?
  • Anonym (fräsch)

Jo bögsex är när man tar kuken i analen, för det är så majoriteten har sex. Så säger alla mina killkompisar och det har fastnat.

Förstår inte hur dem annars skulle ha sex???

Oralsex är ju en sak.

De köper ju knappast en låtsas gummifitta, för då går väl poängen förbi.

• Anonym (fräsch)
    Anonym skrev 2008-04-21 15:44:39 följande:
    Men alltså, om jag som tjej har analsex med min kille - har vi "bögsex" då?
    Ja deras uppfinning.

Tjejen ska ju ta den där den egentligen är tänkt att tas av moder natur.
  • Anonym (fräsch)
    Valkyriah skrev 2008-04-21 15:47:06 följande:
    Ja,som du säkert är medveten om finns det olika former av sex förutom både vaginalt och analsex.Behöver jag ens skriva det?Bara för att man är bög innebär det inte att man aoutomatiskt gillar just analsex.
    Oj, låter väldigt konstigt. Men det kanske finns?

Tror du det finns hetro tjejer som inte har vaginalsex?
Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!