Inlägg från: Anonym (L) |Visa alla inlägg
  • Anonym (L)

Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!

Men fy och usch. Det här var verkligen vidrigt. Ts du ska absolut inte låta han hålla på så här. Det låter bara sjukt, och det är verkligen inte normalt för en man. Jag blir illamående när jag läser det här.

• Anonym (L)
    Anonym skrev 2008-04-21 13:20:13 följande:
    Vi delar gärna på sperman, min sambo och jag. Tycker inte det är nåt äckligt med det.
    Vaddå delar??? Slute genast upp med det, det är ju inte normalt.
  • Anonym (L)
    Anonym skrev 2008-04-21 13:25:57 följande:
    Anonym (L): Varför inte? Ser inte nåt onormalt med det. Kan en kvinna svälja sperma så kan väl en man också?
    INGEN ska hålla på o svälja någhonting!! Det är knappast bra, utan sprider bl annat sjukdomar.
  • Anonym (L)
    Anonym skrev 2008-04-21 13:30:03 följande:
    Anonym ( L ); Vad för slags sjukdomar är det som sperma sprider om den sväljs? hade ingen aning om att sperma var farligt
    Det finns vissa köns-sjukdomar som sprids så. Det är absolut ingenting man ska hålla på och exprimentera med.
  • Anonym (L)
    Anonym skrev 2008-04-21 13:33:02 följande:
    Anonym ( L ), Jo men om man lever i ett fast förhållande där båda parter är friska så är det ju inget farligt. Så klart att man inte ska ägna sig åt risk-sex med tillfälliga förbindelser.
    Det är i alla fall inget man ska hålla på med. Varför ska man hålla på med det, finns det någon anledning över huvud taget? Man kan aldrig var säker att sin partner inte är besmittad.
  • Anonym (L)

Dert sprider bl annat Aids väldigt lätt. Och det ska man inte hålla på och ta risker med.

• Anonym (L)

Anonym (gift) skrev 2008-04-21 13:58:10 följande:

Men snälla du....det gör det väl om man har sex med ....eller ?Inte specifikt om man sväljer.Tror inte att det är många som har skyddat sex i ett fast förhållande.
    Jo, det är relaterat till att svälja eller ta det i munnen. Det är en otroligt mycket större risk att smittas den vägen.
  • Anonym (L)
    Anonym skrev 2008-04-21 14:02:17 följande:
    Anonym ( L ) ; Ok...Du är på skämthumör idag va? I annat fall så får du gärna hänvisa till medicinska belägg för ditt påstående.
    Varför skulle jag det? Du kan väl visa att det inte skulle vara nån fara. Det är allmänt känt att Aids sprids av bla annat anal-sex och att svälja sperm.
  • Anonym (L)

Anonym (gift) skrev 2008-04-21 14:02:55 följande:

Jaja ok men man lever bara en gång och kan itne gå omkring och vara rädd för att dö av sjukdomar hela tiden...eller hur?
    Men snälla? VARFÖR ska man ta risken, när man inte behöver?
  • Anonym (L)
    Anonym skrev 2008-04-21 14:06:57 följande:
    Att svälja sperma ökar inte risken mer än något annat för att få HIV.
    Kommer du med ett sånt påstående som kan innebära att folk tar onödiga risker, så måste du visa en trovärdig källa.
  • Anonym (L)
    Anonym skrev 2008-04-21 14:11:47 följande:
    Anonym ( L ); *asg* Visa oss dina "trovärdiga källor"!
    Men VARFÖR skulle man ta onödiga risker om man inte behövewr?
  • Anonym (L)
    Valkyriah skrev 2008-04-21 14:14:43 följande:
    För att man gillar det?Vet man dessutom att personen är frisk från diverse sjukdomar så är det väl fritt fram?
    Men varför skulle man gilla det? Det är männen som kräver det av kvinnorna efter att ha sett förnedrande porr. Varför ska man känna sig tvingad att göra något för att tillfredställa en man?
Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!