-
-
Svar på tråden Gillar du hårdrock?
-
Självklart, ska på Swedenrock i sommar!!!
-
självklart! mina ungar gillar det också=)
-
Javisst,lyssnar mycket på hårdrock. Från 80talet framförallt
-
Jomenvisst! Men jag lyssnar inte på mkt nytt inom den genren och ju äldre jag blir desto mer dras jag till rocken från 70-talet har jag märkt (den musik jag är uppvuxen med).
-
Hehehe.... min tjej på 5 år har helt själv kommit på att Hammerfall är jättebra.
Själv har Metallica alltid varit en favvo hos mej. -
Nä, olika former av rock från slutet av 60-talet och från 70-talet ska det ju vara. Det som kom under 80-talet lyssnar jag också fortfarande på. Men inte mycket nytt från 90- och 2000-talet om det inte är "gamla band".
Siili skrev 2008-04-17 14:40:59 följande:Jomenvisst! Men jag lyssnar inte på mkt nytt inom den genren och ju äldre jag blir desto mer dras jag till rocken från 70-talet har jag märkt (den musik jag är uppvuxen med). -
Som det låterTecken skrev 2008-04-17 14:30:30 följande:Annat: Vad avses med hårdrock? Finns ju flera definitioner...
-
Japp, och tur är väl det eftersom sambon är rocksångare
-
En viss typ av hårdrock gillar jag, men långt ifrån all. Är det för hårt gillar jag det inte alls!
-
Ja, men inte stenhård hårdrock. Bara vrål, skrammel och högsta ljudvolym är inget vidare.
Det finns många fina rockballader jag gillar. Även låtar med mer klös.
-
jajemänsan
-
Håller med =) för mycket gitarr och trummor och bara skrik och gap är inte vackert. Gillar när man hör melodierna =)Schnauser skrev 2008-04-18 14:04:48 följande:Ja, men inte stenhård hårdrock. Bara vrål, skrammel och högsta ljudvolym är inget vidare. Det finns många fina rockballader jag gillar. Även låtar med mer klös.
Mitt favoritband är Rammstein. Har tatuerat deras logo i svanken. Eller den logo-grejsen som ena gitaristen, Paul Landers, har på sig på sina kläder under 2005 turnén. Paul Landers är min favorit. Dottern fick sitt namn efter honom =P Paulina =P
(Ja jag är en tönt)
Sjöng deras ballader mycket när hon låg i magen. Tillägnade deras ballad Ohne dich till henne =) Förut somnade hon av deras musik. Var länge sen jag hade tid att lyssna på dom. Ska göra det och se hur hon reagerar nu (hon är 5 månader) =) -
Jajamen!
Därför bär alla vägar till Swerock även i år
-
Jajjemen, det kan ni hoppa upp och slå ihop era piffiga skinkhalvor på
-
Jag gillar Black Metal och Death Metal mest.