Inlägg från: Anonym (rökan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (rökan)

Ni som rökt/röker när ni är gravida (inga moralisar tack)

Jag röker o e gravid o skäms.... givetvis....
    Men ni som har rökt hur har de gått för era barn.... hur blev graviditeten....
    Lyckades ni sluta....

• Svar på tråden Ni som rökt/röker när ni är gravida (inga moralisar tack)
  • Anonym (rökan)

känner mig så kass.... men de e så svårt... jag har dragit ner ordentligt... genomgår just nu en seperation som inte gör saken lättare...

• Anonym (rökan)

jag har pratat med min bm, hon sa att så länge jag har trappat ner så ska jag njuta av de jag röker o inte ha dåligt samvete.... mamman ska må bra sa hon, o nu genomgår du nått super jobbigt så njut av de få som du röker.....

• Anonym (rökan)

Vad tråkigt de blev med denna tråd, jag vet att det är farligt både för mig o barnet... Jag bad inte om några predikningar om vad som kan hända. Jag ville bara höra hur de gick för andra mammor som rökt eller röker. Jävla hysteri mot rökare.... blir så trött....

Har tidigare i nån tråd läst att vi som röker inte borde skaffa barn... hur hemska vi är o blaj blaj... jag undrar bara vad ni sätter era barn i för värld, där ni lär dem att man kan dömma människor hur lätt som helst.

Nä de är sorgligt att ni som inte röker tror att vi är så dumma i huvet att vi inte förstår att de är farligt

Tråden har ballat ur o jag tycker de är sorgligt att ni som bara kommer med negativitet måste lägga er i överallt! Vi som röker behöver positiv energi precis som alla andra behöver!

• Anonym (rökan)

Det är inte bara hormonerna som gör det svårt, jag o barnets pappa håller på att separera.

Jag tänker på mitt lilla liv jag har i magen hela tiden... jag är inte helt känslo kall, jag mår piss....

Kan väl säga så här när min BM sa till mig att jag inte ska ha dåligt samvete o njuta av de få jag röker, så tappade jag helt o hållet suget. Hade hon sagt till mig SLUTA NU DIN JÄ...LA IDIOT då kan jag nästa lova att jag tagit en cigg direkt.... Så all skit ni kastar på oss rökare gör att vi röker mer, så snälla låt oss vara....

Svar på tråden Ni som rökt/röker när ni är gravida (inga moralisar tack)