Normalt?
Är så irreterad på min pappas fru! bara för hon är så svartsjuk på min mamma bara för att mamma o pappa har mej o min syster tillsammans, ska det behöva gå ut över oss?
Hon bestämde t.ex. att inte berätta för min lillasyster (som pappa och hon har tillsammans) att jag var gravid förrän jag va i 7:e månaden "för det kunde ju hända nått" vilket ja känner att hon kanske hoppades på. det låter hemskt men hon är verkligen en hemsk människa. Hon blir jätte sur när pappa pratar med mig om bebisen och hur jag mår. då går hon och tjurar i 3 timmar i ett annat rum.
Idag fick jag höra av min äldre lillasyster att hon hade varit hos pappa och skulle bestämma vad vi skulle äta där när vi ska dit på middag på fredag. Då frågade pappa om det blev bra med paj, men min syster sa att jag inte åt det. Då va pappas fru tvungen att tillägga att duger inte det kan jag lika gärna vara utan..Okej ska jag som är i 9 månaden inte äta då då eller? blir så arg på den människan, och det förstör relationen mellan mig och min pappa, vilket jag inte vill att det ska göra.
Är det ett normalt beteende på en snart 40 åring?
Borde svartsjukan inte vara borta efter 11 år???