Micke skrev 2008-04-14 17:11:28 följande:
BimBims Mamma skrev 2008-04-14 10:20:21 följande: Men han sitter ju inne. Finns ingen vinst att hänga ut honom.
Med de ynka domarna som vi har här i sverige så lär han snart vara ute igen. Och då är det väl DJÄVLIGT bra att folk vet hur han ser ut och vad han heter så man kan ha lite koll när han sen är ute. Eller?
Skulle inte förvåna mig om han får RPV och är ute igen om nåt år. Sjukt jävla lagsystem vi har i det här landet.
Personligen anser jag att alla som döms till RPV ska när de släpps därifrån direkt in i finkan och avtjäna de år de bör sitta för resp brott de gjort. men det är ju en annan diskussion.
U name It skrev 2008-04-14 17:15:09 följande:
Jag har inte läst svaren utan svarar på TS fråga. JA klart dom ska hängas ut! Har en FD (han räknas inte in i min släkt längre sen han gjorde vad han gjorde för mej är han död) släkting som är dömd pedofil, har inga problem med att han skulle bli uthängd i tidningen!
Starta en tråd på flashback och lägg in namn, bild, personnr mm så har du han uthängd sen. Då de flesta tidningar mm tar mkt av sin info från det forumet så dröjer det nog inte länge innan nån snappar upp det.
Tycker jag gott du kan göra.
Skit skall skit ha.