• Sofye

skulle du vilja ha ett pyttelitet chip i ditt barn jacka, som visa vart ditt barn är dygnet runt via gps?

Ja det skulle jag vilja, inte för att kontrollera utan för att veta ifall det skulle hända nått såklart!

J 2oo5 * S 2oo7
  • Sofye
    SaramedM skrev 2008-04-08 08:45:29 följande:
    Är det så många barn?
    Räcker det inte med att barn försvinner? Det ska väll inte försvinna nått barn!
    J 2oo5 * S 2oo7
  • Sofye
    SaramedM skrev 2008-04-08 08:49:20 följande:
    Jo självklart är det en mardröm men jag tycker man ska vara rädd för rätt saker faktisktOch risken för att ens barn försvinner än relativt liten, det finns så mycket att vara rädd för
    Rädd för rätt saker hmm, jag är inte rädd just nu att mitt barn ska försvinna men det finns ändå en risk och kan man ha ett chip så man slipper ora sig om det väl händer så varför inte?

Kan du ge exempel på vad du menar att man ska vara rädd för så jag vet på ett ungefär vad du syftar på.

Lite OT kanske...sorry!
    J 2oo5 * S 2oo7
  • Sofye
    mintchocolate skrev 2008-04-08 13:38:24 följande:
    Tycker det låter bra, men absolut inte under huden! Känns som ett frihetsberövande.Sedan tycker jag inte att föräldrarna ska kunna söka på sitt barn av samma anledning, enbart polisen.
    Ja det kanske vore en idé ... :)
    J 2oo5 * S 2oo7
Svar på tråden skulle du vilja ha ett pyttelitet chip i ditt barn jacka, som visa vart ditt barn är dygnet runt via gps?