• beadis

skulle du vilja ha ett pyttelitet chip i ditt barn jacka, som visa vart ditt barn är dygnet runt via gps?

Väldigt gärna, speciellt nu när äldsta pojken ska börja skolan nästa år...jag är en VÄLDIGT nojjig mamma o pappa är likadan om inte värre.

• beadis
    SaramedM skrev 2008-04-08 08:42:30 följande:
    Mammas Melvin skrev 2008-04-08 08:40:58 följande:
    Jo jag förstår vad du menar men jag tror att en 12 åring eller 14 åring skulle känna sig kontrolleradMen jag vet inte
    De behöver ju inte få veta ngt...sen är det bara o kolla på vad som hände med 10-åriga Engla
    hellre vara säker än osäker
  • beadis

Mammas Melvin skrev 2008-04-08 08:44:50 följande:

detta chip finns snar att köpa :)
    VAR????? Jag kommer att köpa ett med en gång
  • beadis

denna där skrev 2008-04-08 08:49:56 följande:

Tja, why not! men kläder är ju lätt att göra sig av med...Diskret gömma chipet i ett smycke kanske vore lite bättre...allra helst operera in det i ungen iof men riktigt så desperat skulle jag nog inte bli...Fast hade jag varit mamman till dottern som försvann så skulle jag nog inte känna samma...
    jag tänkte oxå på det där med ett smycke istället...de sitter ju på, på ett helt annat sätt
  • beadis

Mammas Melvin skrev 2008-04-08 08:58:12 följande:

men asså för mig är det inte hur många som försvinner osv,för mig gäller det att veta vart MITT barn är och säkerheten kring detta.jag kan ju inte sitta och tänka det försvinner kanske 100 barn i sverige varje år.men min son är inte en av dom.
    Precis...jag tänker likadant

Kan ni inte gå in på en annan tråd o skriva vad ni tycker...

www.familjeliv.se/Forum-3-170/m31529823.html
Svar på tråden skulle du vilja ha ett pyttelitet chip i ditt barn jacka, som visa vart ditt barn är dygnet runt via gps?