Inlägg från: cloudberry79 |Visa alla inlägg
  • cloudberry79

prematur blöjor??

Nej, det har jag aldrig varit med om Finns det verkligen folk som köper prematurblöjor till dockor? Kanske därför det så ofta är slut på mitt Apotek... Numera behöver vi inte premisblöjorna längre, men jag hoppas folk tänker till också, att det faktiskt finns folk som behöver de blöjorna och att de finns i begränsad mängd på Apoteken...

Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra.
  • cloudberry79

Närmaste Apotek ligger 10 mil norrut för oss, så det var då vi gick över till newborn 1, även om de var stora i början

• cloudberry79
    TheMilky skrev 2008-04-07 01:30:22 följande:
    Varför köper man blöjor till dockor? Är inte det ett äckligt slöseri med pengar, och blöjor?Dålig stil att fråga ut folk dock, de är där för att ta betalt och ge råd om så önskas. Mer ska de inte lägga sig i.
    Det är samma sak med prematurkläder på de stora klädkedjorna.. Folk köper tydligen såna på rean till såna avancerade baby born-dockor (eller vad de nu heter). När man själv kommer i panik och behöver köpa miniblöjor eller lite minikläder är det ibland omöjligt att få tag på, för att det är slut.. Konstigt att spendera pengar på dockor!
  • cloudberry79

Vidar vägde nu bara 1400 när han började med blöjor, så det var ganska bra med premisblöjor, till och med de var stora

• cloudberry79

Med tanke på att det tar en vecka att få hit mat från distansapoteket så får man ju inte ha panik när man gör beställningar

Svar på tråden prematur blöjor??