• Anonym

AAaah! Saknar min KK så fruktansvärt! *Suck*

Fyyy så trist! Stackare. Jag har alltid velat haft en kk och nu är jag väldigt nära att få en men efter att ha läst ditt inlägg tvivlar jag om det är värt det för fy fan vad ont det gör att bli sårad. Tycker ju om den här killen, annars skulle man ju inte vilja ha sex, för nån känsla finns det ju ändå.
    Är du säker på att han inte känner nåt mer? Mitt råd är att ha is i magen och inte höra av dig så kommer han nog krypandes tillslut. Det är vad jag tror. Håll ut!!

• Anonym

Åh vilken jobbig sits...lider verkligen med dig. Men jag känner ändå ett visst tvivel...många killar som gärna använder sig av "jag vill va singel" snacket...och om man vill det varför beter man sig då som man är i ett förhållande undrar jag? Men fyyy vad tufft när han har andra tjejer, måste vara totalt knäckande för dig. Ett sett att hålla ryggen fri tro jag...att inte bli sårbar eller beroende av nån. Kan helt enkelt bero på rädsla för att binda sig. Som sagt tro jag bästa medicinen är att hålla ut en längre tid och inte höra av dig. Man sakna inte kossan förrän båset är tomt heter det ju och jag tro det är sant. Om det sen inte funkar och du sknar han olidligt kan du ju alltid ringa...det är ju ett som är säkert...du förlorar han ju inte...han finns ju där...tänk så.
    Hoppas på det bästa och håller tummarna!

Svar på tråden AAaah! Saknar min KK så fruktansvärt! *Suck*