Anonym skrev 2008-03-29 15:26:35 följande:
Men hur vet du att han missfärgat huden? Jag har fått massor med såna märken och de går över efter ett tag. Hur länge har du haft det?Färgen på blåmärken skiljer sig ju beroende på var på kroppen de sitter.Men eftersom du är orolig tycker jag att du ska ringa till kliniken där du fick sprutan och prata med dem.
Har du fått dem från järninjektioner? Och sen gick dem bort? Efter hur länge isåfall?
Alltså grejen är ju att man KAN få permanenta rostfärgade missfärgningar av järninjektioner, därför måste man göra på ett speciellt sätt när man ger. Jag fick två och det blev ingenting, men på den tredje var det nån jävla gubbe som hävdade att han visste hur man gjorde "i teorin" och då frågade jag om han inte gjort det förut, men det hade han. Jag hade mina tvivel men va fan ska man göra som patient? Hela situationen kändes fel och jag skulle litat på mina instinkter. Det kändes fel hela tiden och nu sitter jag här med en stor jävla orange fläck på rumpan.
Tack för att du svarar, jag hoppas jag inte låter helt negativ men det känns piss just nu
.