Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Tips till alla som vill bli gravida...

icka76 skrev 2008-06-09 09:52:16 följande:
    Kankse en dum fråga men är fertilitetsmonitorn samma som det digitala äl testen från cb?
    nej monitorn är mera invecklad, DYRARE!!! Monitorn kostar 1200 kr och stickorna, ett 20 pack kostar 300 kr!
  • TuSSen09
    icka76 skrev 2008-06-09 10:47:32 följande:
    Oj då! Det var dyrt. Jag får nog hålla mig till prog.prov och tempning. Stickorna verkar inte funka på mig.
    jo, jag hade turen som fick låna monitorn av en tjej, då hon blev gravid visade monitorn också hög mellan äl och fram till bim då hon plussade, nu har hon en liten flicka på ett par veckor!
  • TuSSen09
    Mammelutten skrev 2008-06-09 10:58:45 följande:
    Spännande, låter ju lovande iaf 
    ja det gör ju det men det är säkert bara monitorn som spelar mej ett spratt jag har som lite mensvärk nu och ja blivit besviken förr..

kan ju va så också att min ägg försöker släppa men inte lyckas
  • TuSSen09
    seSSa skrev 2008-06-09 11:03:42 följande:
    wooooo.... BIM idag eller imorn..... :-S inget spår av mensen o tidigast/senast jag gjorde test var på BIM -6-7........ håll tummarna.. kommer den inte så e d KALAAASSS HÅLL TUMMARNAAA NUUU
    håller mina tummarna för dig/er
  • TuSSen09

andra månaden med glandin funkade inte heller

• TuSSen09

bara skitsnack detta också, allt handlar om en TUR tror jag, andra misslyckade försöket med glandin! så LESS!

• TuSSen09
    seSSa skrev 2008-06-11 11:10:00 följande:
    när har du BIM? skojigt ifall du me plusar.. komigen nu jag vågade inte heller testa men gjorde mitt första i förrgår o mitt andra idag ju
    jadu, biter inte på mej dom heller
  • TuSSen09
    seSSa skrev 2008-06-11 11:55:10 följande:
    vad hade du för mg på de?? d räckte me att jag tog 600 mg/dag medan en vän till mig tog 2000 mg/dag...
    2000mg har jag, starka, extra stark rosenrot. tror inte på dom heller, därav mera spottings tror jag. ätit rosenrot denna månad nämligen
  • TuSSen09
    Åttan skrev 2008-06-11 19:25:16 följande:
    Utslag på ältestet å svagt svagt svagt plus tyckte jag mig kunna se.. men det var knappt så att man kan se det.. har inte visat för sambon för han kommer garanterat säga att det inte är nått.. å skulle det inte vara nått så vill jag ändå få ha det i tanken ett tag att det kanske är nått fast det är så svagt svagt svagt...
    cb ältest eller? whooo bådar ju gott
  • TuSSen09
    Åttan skrev 2008-06-11 19:28:07 följande:
    Billigatester äl test å cb gravtest
    härligt, hoppas du inte såg i syne då på gravtestet, var det lika starka streck på ältestet eller starkare än kontrollstrecket?
  • TuSSen09

ska borgago vara bättre än glandin 25?

kanske ska äta, nu ja denna månad äter jag DUBBELdos, alltså två tabletter per dag av glandin!!

• TuSSen09
    ÄrtaMärta skrev 2008-06-19 09:00:15 följande:
    Glandin innehåller borago
    men borago, jamsrot och allt sånt där, vissa äter ju bara BORAGO! jo jag vet att glandin innehåller det också men kanske inte nog mycke, kanske bäst och äta ren borago!
  • TuSSen09

tror inte min kropp vill ha dessa glandin.. visst kan man bli dålig i magen av dem? må illa och så?

• TuSSen09

njae, kan inte hålla med om att det är nå mirakelpiller, 3:e vändan nu med glandin och jag blir bara värre och värre i magen, så näe det blir nog ett stopp efter denna cykel.. så man kan må bra i sommar, är ju ingen mening att äta dem när dom inte gör vad dom ska och sen då man blir som jag i magen!

Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...