Barnkär1981 skrev 2008-04-19 20:08:38 följande:
Hade sån stark ägglossnig igår att det gjorde ont att ha sex, ajjj... Jag brukar aldrig känna av den och nu kändes hela livmodern. Hoppas att det är positivt att det kändes så...
Så kändes det för mig vid äl också denna månaden: ONT inte bara vid äggstocken utan även i hela livmodern, både innan, under o efter sexet.. *ler smått* Vi får väl hoppas att det betyder något positivt, eller vad säger du?
JLo: STORT grattis till plusset!!
Hoppas att det var tack vare Glandinet.. hihi
Hur länge hade ni försökt?
barro: Jag har inte känt av detta med mensliknande smärtor, inte mer än att jag har svag mensvärk i mellan åt, nu EFTER äl, men det brukar jag känna även annars, så det beror nog inte på glandinet skulle jag tro. Jag brukar ha ont vid äggstocken när jag HAR Äl. Men denna månad började jag få rätt rejält ont i
livmodern dagen innan Äl, och sedan när jag hade Äl, hade jag rätt rejält ont både i ena äggstocken OCH livmodern.. DETTA, kan där emot mycket väl vara pga Glandinet, för att andra månader är det bara äggstocken jag haft ont i (kanske haft ont i livmodern också någon månad, men inte så ont som jag hade denna månad)