Tips till alla som vill bli gravida...
ååh, va jag vill testa..
ska lägga mig nu och sova, så jag glömmer dem tankarna..
sovgott !
ååh, va jag vill testa..
ska lägga mig nu och sova, så jag glömmer dem tankarna..
sovgott !
Jag har fortfarande inte fått min mens (?). idag är jag på dag 38
haha x) Jag har inte så mkt hopp om att jag är gravid faktiskt, det är därför jag inte har testat än. För min mens har varit oregelbunden sen jag slutade me p-pillerna förra sommaren, HATA P-PILLER !! och därför så tror jag att det bara är det :P att den är oregelbunden, för de vore en stor skillnad om jag mådde illa om dagarna, och hade ömma bröst eller liknande, men jag känner verkligen ingenting nu !
jo, det har du rätt i jag är jääkligt sugen på att testa, så de kanske blir ett test i veckan nu är det försent att köpa, apoteket har ej öppet nu, och inte imorgon heller där jag bor ;/ pallar ej åka in till stan och köpa :P
Hur är det med er alla ? Här är det okej. Mår sisådär. Idag har jag iaf köpt ett test men ska nog testa imorgon bitti, för att stilla min "oro". det enda "symptomet", som jag har känt är att jag va illamående denna morgon, och har varit de litegranna idag, men de behöver ju inte bero på graviditet :P man drar alla symptom som gravsymptom BIM +6.
Nu ska jag lägga mig. Imorgon bitti testar jag det första jag gör.
Jag har inga förhoppningar !
Sovgott.
Jag testade imorse, och det är väl klart att det va MINUS. hur fan kunde jag va så dum och tro nå annat ? jag är så argpå mig själv, och på min kropp. nu tycker jag att mensjäveln kan komma.. är på BIM +7 idag, dag 41
ammeli: men den har varit oregelbunden sen jag slutade me p-piller i juni :/ snart ett år sen..
amalthea: naajs jag funderar faktiskt på att börja ÄL testa mig ! Vart har du köpt testen ?
Ni som har erfarenhet av att ÄL-testa sig, hur ofta ska man testa sig ?
seSSa: Hoppas för din skull ^^,
ingen mens här än ligger på dag 46 idag i min menscykel.. oerhört irriterande ! testade i tisdags, men negativt.. jag inväntar bara mensen !!
Jag har fortfarand inte fått min mens testade negativt idag.. ska ringa till sjukhuset imorgon och beställa tid för ultraljud, vill kolla om jag har pco..
jeskan: har du varit på utredning om du har PCO eller ?
Grattis seSSa fyfasiken va kul !!