Inlägg från: mmelody |Visa alla inlägg
  • mmelody

Tips till alla som vill bli gravida...

Grattis tjejer
    Fan va kul !

• mmelody

Men gud va glad jag blir varenda gång när jag går in här alltid ett pluss eller mer

Jag har lååångt kvar till BIM.. Ni andra som väntar, hur långt har ni ? Den 20 är det beräknat att jag har BIM, har då 34 dagar.

• mmelody
    lilly85 skrev 2008-05-04 16:10:15 följande:
    Hej! Skulle bli jätteglad om någon vis människa kunde svara på en liten fråga Jag har funderingar på att börja med Glandin 25, men så äter jag redan Omega 3, två på morgonen och två på kvällen .. Kan det vara mindre bra att blanda dessa två? Även fast det bara är kosttillskott? Tack på förhand!
    Hej. Jag äter fritt flyt, och det innehåller omega 3, och det är ingen fara att äta det tillsammans !
  • mmelody

Jag har inte haft nå ÄL känningar ÄN :'/ och jag har beräknad mens den 20 maj.. hoppas verkligen att min ÄL inte kändes denna gång !!

• mmelody

Jag känner mig verkligen NOLL procents gravid, så denna månad blir det ingen bebis, har beräknad mens nästa tisdag.

• mmelody

Hej tjejer.
    Hade ju BIM igår, och idag har det kännts som om jag ska ha fått mens typ hela dagen :-/ skitjobbig ! men inget har kommit ÄN, så vi får se, jag är fortfarande säker på att den kommer innan slutet på veckan !

Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...