Inlägg från: mmelody |Visa alla inlägg
  • mmelody

Tips till alla som vill bli gravida...

Kiwi cradle: okej, tack

Surkatt: Jaa trist som fan.. jag hade också höga förhoppningar! menmen.. får väl kanske börja köra med ÄL-test :/

Någon här som kör med ÄL - test ?

• mmelody

Sessis: Tack för din positivitet !

Lillymarlenee: okeej mysigt ! du kan ju ändå ha blivit gravid men hur många kan du få, för så billigt som möjligt , och på vilken sida ? hur ofta ska man testa ? ;-/ haha, jag är helt lost !

Hjälp mig i ÄL-stickor djungeln ;P

• mmelody
    Lillymarleen skrev 2008-04-17 19:12:43 följande:
    Hur menar du på vilken sida? Jag köpte några på nätet, var kanske inte så billigt, men dem är bra faktiskt! Jag brukar ju räkna ut när jag bör ha ÄL, och för mig är det lättare då jag har en cykel på exakt 26,7 dagar. Har följt dem ett tag och räknat ut mitt genomsnitt, hehe. Så därför kan jag räkna bak 13-16 dagar och där mellan bör ÄL vara. Så nu de senaste två gångerna har jag fått ÄL på dag 11 resp dag 12 efter första mensens dag. Men för dig blir det knepigare kanske då du har oregelbunden cykel. Skriver du upp dina mensdagar? Jag har en lista i word där mina alla senaste mens perioder börjat (har på ca ett år). Börja skriv upp dagarna så kanske du märker en röd tråd.Men du kan kanske ändå räkna ut på ett ungefär redan nu, innom typ dessa dagar, eller till och med veckor, och sedan satsa med ÄL stickor. Men då får du ha en drös av dem. Det är kanske värt det? Testlagret har billiga. Köp då typ minst 20 st.Ska testa själv idag, men tror inte sträcket blir starkt. Men testar ändå.Lycka till
    Aa, jag skriver alltid upp när jag får mens ! tack tack !
  • mmelody
    Lillamamma05 skrev 2008-04-17 20:52:42 följande:
    Tråkigt, men starkt av dig och förnuftigt av dig att se framåt! Lycka till nästa månad och hoppas mensen försvinner snabbt så att ÄL snabbt är här igen.
    aa tack det får vi hoppas ! hur går det för dig ?
  • mmelody

Christin3: Det här är den som alla vi andra har köpt typ www.naturlivs.se/product_info.php&products_id=48&osCsid=6b49b2e4197a32956c8d08c6f638f656

Min mens fick jag ju i torsdags, på dag 34, och igår fick jag typ ingenting, och idag har jag inte fått något alls, fan va kort suuuperskönt !!

• mmelody

Min hy har blivit mkt bättre de märkte jag direkt när jag missade att äta dem i helgen, missade två tabletter. och jag fick en finne DIREKT :-/

• mmelody

Ååh, har inte varit inne här på flera dagar, och ÅTTA stycken har plussat grattis till er!

själv så väntar man på mensen, eller snarare ÄL :P ska ha ÄL den 7 april, på en onsdag, så denna månad blire nog inge plus :/ eftersom jag och killen bara ses på helgerna.

• mmelody

Hej tjejer. hur är det med er , nå mer gravida ?
    Jag väntar på ÄL, nästa onsdaaaaaag, men då är killen ej häär så ingen bebis denna månad heller..

Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...