Tips till alla som vill bli gravida...
Kiwi cradle: okej, tack
Surkatt: Jaa trist som fan.. jag hade också höga förhoppningar! menmen.. får väl kanske börja köra med ÄL-test :/
Någon här som kör med ÄL - test ?
Kiwi cradle: okej, tack
Surkatt: Jaa trist som fan.. jag hade också höga förhoppningar! menmen.. får väl kanske börja köra med ÄL-test :/
Någon här som kör med ÄL - test ?
Sessis: Tack för din positivitet !
Lillymarlenee: okeej mysigt ! du kan ju ändå ha blivit gravid men hur många kan du få, för så billigt som möjligt , och på vilken sida ? hur ofta ska man testa ? ;-/ haha, jag är helt lost !
Hjälp mig i ÄL-stickor djungeln ;P
Grattis JLo
Christin3: Det här är den som alla vi andra har köpt typ www.naturlivs.se/product_info.php&products_id=48&osCsid=6b49b2e4197a32956c8d08c6f638f656
Min mens fick jag ju i torsdags, på dag 34, och igår fick jag typ ingenting, och idag har jag inte fått något alls, fan va kort suuuperskönt !!
Min hy har blivit mkt bättre de märkte jag direkt när jag missade att äta dem i helgen, missade två tabletter. och jag fick en finne DIREKT :-/
Jag köpte från www.naturlivs.se
Ååh, har inte varit inne här på flera dagar, och ÅTTA stycken har plussat grattis till er!
själv så väntar man på mensen, eller snarare ÄL :P ska ha ÄL den 7 april, på en onsdag, så denna månad blire nog inge plus :/ eftersom jag och killen bara ses på helgerna.
Hej tjejer. hur är det med er , nå mer gravida ?
Jag väntar på ÄL, nästa onsdaaaaaag, men då är killen ej häär så ingen bebis denna månad heller..