Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Tips till alla som vill bli gravida...

Blomsteröga skrev 2008-04-29 13:06:31 följande:
    Jo det är samma omega-6 olja från gurkfrö i båda tror jag. Borago innehåller även jamsrot. Jag vet ej hur det är med glandin.
    okey kanske det som är skillnaden mot glandin då, det innehåller gurkfröolja men inte jamsrot!
  • TuSSen09

Nån som vet om dom fått tidigare älsymptom och tidigare äl med glandin?

• TuSSen09

jag hoppas jag också har samma tur och plussar på första glandin försöket

grattis snoddiz!

• TuSSen09
    Åttan skrev 2008-05-01 10:45:37 följande:
    Ni som äter Glandin, hur många om dagen äter ni?
    en. men funderar på att öka till två nu under äl, eller efter äl bara för att

men jag är nu bubblig i magen och lite sånt av glandinet...
  • TuSSen09

jag tar en nämligen för att jag tar samtidigt 2 st omega 3 blir kanske för mycke annars

• TuSSen09
    Åttan skrev 2008-05-01 12:07:29 följande:
    Ja det står ju att dem rekomenderar inte att ta mer än 2 om dagen..
    just därför blir nog en bra ätit glandin i 10 dagar nu av 12
  • TuSSen09
    Åttan skrev 2008-05-02 10:00:55 följande:
    Någon som blir gasig i magen av Glandinet?
    jag, och bubblig.. lite lösare också...
  • TuSSen09
    lilly85 skrev 2008-05-04 16:10:15 följande:
    Hej! Skulle bli jätteglad om någon vis människa kunde svara på en liten fråga Jag har funderingar på att börja med Glandin 25, men så äter jag redan Omega 3, två på morgonen och två på kvällen .. Kan det vara mindre bra att blanda dessa två? Även fast det bara är kosttillskott? Tack på förhand!
    tar också frittflyt, 2 kapslar omega 3 och sen en kapsel omega 6 (glandin25)
  • TuSSen09

Nu är man på andra sidan ÄL förhoppningsvis och hoppas att glandinet gör sitt nu! För vi har gjort vårat! Åh vad jag hoppas att det tog/tar sig!

Känner dock att jag inte ska hoppas, så man slipper bli extra besviken... bara vara och invänta den förbannade mensen!

• TuSSen09
    Åttan skrev 2008-05-05 20:17:16 följande:
    Nej då.. NU ska vi tänka positiva tankar!..
    Fast tänker man mens mens mens så blir man kanske mindre besviken när fanskapet kommer eller hur? Jag har alltid tänkt plus plus plus och då har det bara blivit minus, om jag nu tänker minus och mens kanske det blir plus
Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...