Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Tips till alla som vill bli gravida...

mirre
    va tråkigt

4:e dagen med glandin....

igår märkte jag att jag fick akuta magsmärtor, gick på toa och det var inte bra, mådde lite illa på bussen och sen mådde jag fint efter en stund, kan det ha varit för glandinet? idag mår jag bra inatt har jag mått bra, inga andra symptomer typ... en finne har jag fått, skulle man inte bli bättre av glandinet? Haha!

• TuSSen09
    fallingstar skrev 2008-04-24 14:02:15 följande:
    BISOLVON, ska jag verkligen köpa det? Kan det inte vara farligt?Har det fungerat för någon här?Är det tabletter eller flytande?

då jag vart gravid med dottern (tog sig på 3:e försöket, åt jag bisolvon från dag 10-20) hon är 2 år idag! finns i både tablettform och flytande, jag åt en tablett och även han. Har dock försökt det nu också men inte lyckats på 15 försök..

bisolvon är ju slemlösande hostmedicin, men funkar också på slemmet (ägglossningssekretet) och tunnar ut det.

• TuSSen09

magen verkar ha skurit ihop totalt... men det är bra... faktiskt.. jag lider inte....
    5:e dagen emd glandin och mensen är slut hoppas Jag... nu jäklar ska det bli en bebis

(snosa en liten 1½ månaders igår) man blev inte alls bebissjuk! nä.. uch va outlidligt det är, är glad att jag har min tös vad skulle man göra utan henne i detta trassel om att bli gravid!

• TuSSen09
    Silverline skrev 2008-04-25 08:17:41 följande:
    Åh jag snusade på en 1-månaders Sixten i söndags! Så fin! Mkt bebissjuk nu
    eller hur jag snusade på en liten Nadja.. såååå söt!
  • TuSSen09

HUR DÅLIGT kan man må av Glandinet?

• TuSSen09

igår hoppade jag över glandinet men tog idag... beräknar äl till helgen så jag hoppas vi orkar med lite sex i veckan samt i helgen.. tur att magsjukan kom denna helg och inte nästa!

• TuSSen09
    Milla B skrev 2008-04-28 19:39:44 följande:
    Är det någon som vet hur man får tag på Boragooljeprodukter om man inte bor i en storstad? Jag var inne i hälsokostaffären i den lilla stad jag bor i, och de kan tala om på tisdag eller onsdag nästa vecka om de kan beställa något sådant preparat eller inte. Men jag har ju ÄL i slutet på nästa vecka eller början av veckan därpå. Snälla! Hjälp!
    jag beställde från bodystore.com
    gick väldigt fort att få tabletterna!
  • TuSSen09

ja det är glandin, men det stor gurkfröolja, ska va samma sak!

• TuSSen09

Borago och Glandin är inte alls samma sak eller vadå? Vad är vad? och vad är bäst?

Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...