Tips till alla som vill bli gravida...
jeskan...okej, tack. Ska nog testa för jag börjar bli trött på RR
jeskan...okej, tack. Ska nog testa för jag börjar bli trött på RR
Var köper ni era glandin/borago ?
amalthea...det börjar jag också att få. Startade min allra första Boragoperiod för ca en vecka sedan.
Frågade i en annan Borago-tråd, men jag frågar här också. Hur tar ni Borago ? Slutar ni vid Äl eller fortsätter ni med samma dos ?
/tomcar1
Tussen 09...när slutade din mens då ? Kanske bara är en mellanblödning. Ibland kan man ju få det utan anledning.
/tomcar1
bruttsnuttan...säger som Milla B...testa , håller mina tummar : )
bruttsnuttan...väldigt många som är gravida känner faktiskt inga symtom. Jag håller mina tummar iallafall : )
Tussen09...kan bara hålla med om att det verkar konstigt. Tror att det är för tidigt för en nidis, men vad vet jag ??
/tomcar1
Frågar här också: Någon som upplever stickningar/dragningar i nedre delen av magen sedan ni började med Glandin/Borago ? Det gör jag.
/tomcar1
Amalthea...skönt attd et inte bara är jag. Brukar känna så runt ÄL, men nu känns det tidigare och hela tiden nästan.
/tomcar1
amalthea...nja, så mycket menskänningar eller mensvärk har jag inte just nu, men det sticker och småhugger lite nästan konstant !
Sessa...jag har testat rr ett bra tag utan positivt resultat....om du förstår vad jag menar ; )
/tomcar1