Inlägg från: tomcar1 |Visa alla inlägg
  • tomcar1

Tips till alla som vill bli gravida...

jeskan...okej, tack. Ska nog testa för jag börjar bli trött på RR

• tomcar1

amalthea...det börjar jag också att få. Startade min allra första Boragoperiod för ca en vecka sedan.

Frågade i en annan Borago-tråd, men jag frågar här också. Hur tar ni Borago ? Slutar ni vid Äl eller fortsätter ni med samma dos ?

/tomcar1

• tomcar1

Tussen 09...när slutade din mens då ? Kanske bara är en mellanblödning. Ibland kan man ju få det utan anledning.
    /tomcar1

• tomcar1

bruttsnuttan...säger som Milla B...testa , håller mina tummar : )

• tomcar1

bruttsnuttan...väldigt många som är gravida känner faktiskt inga symtom. Jag håller mina tummar iallafall : )

• tomcar1

Tussen09...kan bara hålla med om att det verkar konstigt. Tror att det är för tidigt för en nidis, men vad vet jag ??
    /tomcar1

• tomcar1

Frågar här också: Någon som upplever stickningar/dragningar i nedre delen av magen sedan ni började med Glandin/Borago ? Det gör jag.
    /tomcar1

• tomcar1

Amalthea...skönt attd et inte bara är jag. Brukar känna så runt ÄL, men nu känns det tidigare och hela tiden nästan.
    /tomcar1

• tomcar1

amalthea...nja, så mycket menskänningar eller mensvärk har jag inte just nu, men det sticker och småhugger lite nästan konstant !

Sessa...jag har testat rr ett bra tag utan positivt resultat....om du förstår vad jag menar ; )

/tomcar1

Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...