Tips till alla som vill bli gravida...
Jag tar dem också nu, hoppas att vi båda får plus
Fru HH skrev 2008-04-09 11:58:07 följande:
Jag tar dem också nu, hoppas att vi båda får plus
Fru HH skrev 2008-04-09 11:58:07 följande:
Ja jag vill ju bli gravid nu, så jag tar till alla medel
Jag har inte råd att att köpa några nya tabletter den här månaden utan äter "bara" rosenrot, aprifoce, membrasin, nattljusolja och multivitami med folsyra. Ja sen så äter jag kalk och järntabletter också för jag har inte fått upp järnvärdet sedan MA i mars. Känner mig som en riktig piller missbrukare
Kan nattljusolja räknas hit?
Fast jag började inte med nattljusolja, rosenrot och apriforce förens efter mensen och har inte ägglossning förens till veckan. Sedan hoppas jag att jag är gravid, fast inte mulitgravid jag är nöjd med bara en bebis
:- D utan mellanslag
BIM -10? då kan man väl inte testa positivt, eller fick du ägglossning mycket tidigare?
Tror inte att det är någon fara. Är ägget defekt så kimmer kroppen att stöta ut det i alla fall.
Många har börjat äta dem, men inte hunnit till första BIM än. Det är väl 2 som har blivit gravida aldeles nyss
Eftersom et verksamma ämnet redan finns i bröstmjölken så tror jag inte att det ska vara någon fara med att amma.
Här finns en tråd som du kan läsa
www.pharmanord.se/wstore/searchServlet
Försök med det här och sök efter glandin 25.
www.pharmanord.se
Det är ingen fara. Ingenting gå till barnet de första veckorna och du kan lugnt äta dem tills du får ett + på stickan
Om det var ett gravtest så är det bara att gratulera. Är det ett + så är du gravid var det däremot ett - så kunde du vara gravid iallafall.
Jag hade också tänkt kolla men kom inte in.
didofido: Nu kom jag in. Inte behöver du köpa några nya tester, det visade ju att du är gravid. GRATTIS!
Min BM säger också att ägglossningstickor är onödiga. Har man sex fungefär varannan dag så kan man inte missa ägglossningen.