Inlägg från: flowerLowa |Visa alla inlägg
  • flowerLowa

Tips till alla som vill bli gravida...

Silverline skrev 2008-03-27 17:02:47 följande:
    Jag ha beställt härifrån www.vitaminvaruhuset.se/shop/"Borago Jamsrot"Hoppas det funkar!
    precis samma som jag har!

om jag förstod TS rätt tidigare i tråden, så spelar det ingen roll om det inte är just glandin 25, bara det innehåller gurkfröolja... så kolla det så är det kanon!
    ~~BIM: 4/4 ~~
  • flowerLowa
    Lillamamma05 skrev 2008-03-27 19:59:20 följande:
    Jag ska nog köpa det imorn! Lycka till!Min svägerska som är at-läkare kunde dock inte svara men hon trodde dock inte att det var ngn fara så länge man inte åt längre än till ÄL - dvs att sen kanske man kan skada fostret om nu preparatet inte skulle vara tillförlitligt.
    det ska du inte oroa dej för. det är endast nyttiga grejer i dessa piller.. bra för huden och pms-humör. så ingen risk för skada på fostret..... vad jag har förstått iaf.. sen är det ju upp till var och en!
  • flowerLowa

länk till var BIM-lista!!! titta in här och skriv upp dej på listan om du ska pröva borago!? ses där!

• flowerLowa

ja, fast den fungerar inte längre då moderatorerna har flyttat bim-tråden till annan rubrik.. så klistra gärna in den nya också! kram

almafa skrev 2008-03-28 14:18:09 följande:
    flowerlowa: den ju inklistrad redan... eller???
  • flowerLowa

förlåt, såg just att den visst funkar! kanske har moderatorerna fixat detta, för jag är säker att det inte funkade sist jag provade.... så glöm allt mitt tjat!

• flowerLowa

haha, halva FL käkar borago snart!! snacka om uppsving för alla hälsokostbutiker!! *s*

• flowerLowa

mina kostade 229:- för 120 st... så räcker i 2 månader...

• flowerLowa

ja på min stod det 1-2 om dagen, så jag tar ju såklart 2! men det beror ju på VAD man har köpt, finns ju tydligen mängder av varianter... följ anvisningarna på burken så blir det nog bra!

• flowerLowa

va kul att vi är såå många! glöm inte lägga upp er på bim-listan, så vi kan hålla lite koll på hur det går för oss... länken till tråden finns uppe i TS! välkomna!

Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...