Inlägg från: Primrose |Visa alla inlägg
  • Primrose

Tips till alla som vill bli gravida...

Tröttimössan skrev 2010-12-24 18:18:23 följande:

Undrar om man kan äta Glandin samtidigt som man äter Pravidel? (receptbelagt för sänkning av prolaktinnivån)

Det gör jag - så jag hoppas att det inte är något problem. Men jag tror inte att grukfröoljan påverkar prolaktinvärdena. Jag ska nog googla litet på det i alla fall. Jag har bara ätit Glandin i några dagar.
  • Primrose
    tessan1 skrev 2011-01-15 00:06:33 följande:G
    Jag läste det här inlägget och tänkte ännu en mirakel kur som ska hjälpa.... 

Men 6 månader efter min skrapning så kände jag, vad har jag att förlora?

jag gick till en hälsokost o köpte Glandin 25, vad tror ni hände månaden efter? jodå ett Plus...
    Det kan ju vara en tillfällighet men för mig spelar det ingen roll. Jag tycker att ni där ute som försöker, vad har ni att förlora? Köp!! ifall ni inte skulle plussa så får ni iaf i er lite nyttigheter...

/Tess
    Grattis!!!
  • Primrose

Jag undrar om det är någon annan som har fått förlängd/rubbad cykel av gurkfröoljan?

Jag började äta Glandin25 från första dagen av min senaste mens (9/1). Jag tog två tabletter om dagen fram till beräknad ÄL och sedan en tablett om dagen fram till BIM (vilket var den 3/2). Jag har normalt 25 dagarscykler. Men nu är jag på BIM+3 och jag testade negativt på grav. test. i morse. Mina cykler brukar vara regelbundna så jag undrar om det är Glandintabletterna som har ändrat något. Just nu vet jag inte hur jag ska göra. Jag har ju inte tagit tabletterna på några dagar och vet inte om jag ska börja ta dem nu eller inte. Ska jag vänta några dagar till och se om mensen kommer innan jag börjar med dem, eller ska jag börja nu igen?

Någon med liknande erfarenheter?

• Primrose
    Primrose skrev 2011-02-06 11:47:47 följande:
    Jag undrar om det är någon annan som har fått förlängd/rubbad cykel av gurkfröoljan?

Jag började äta Glandin25 från första dagen av min senaste mens (9/1). Jag tog två tabletter om dagen fram till beräknad ÄL och sedan en tablett om dagen fram till BIM (vilket var den 3/2). Jag har normalt 25 dagarscykler. Men nu är jag på BIM+3 och jag testade negativt på grav. test. i morse. Mina cykler brukar vara regelbundna så jag undrar om det är Glandintabletterna som har ändrat något. Just nu vet jag inte hur jag ska göra. Jag har ju inte tagit tabletterna på några dagar och vet inte om jag ska börja ta dem nu eller inte. Ska jag vänta några dagar till och se om mensen kommer innan jag börjar med dem, eller ska jag börja nu igen?

Någon med liknande erfarenheter?
    Jag fick mensen på BIM +4 och nu har den pågått i en vecka och jag blöder fortfarande (jag brukar blöda i fyra-fem dagar annars)! Är det ingen annan som har fått några liknande rubbningare i kroppen av Glandin25? Är det, för övrig, någon som vet om det är en av de produkter som inte är skadlig för levern, som någon skrev om tidigare?
Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...