Inlägg från: Skrutt74 |Visa alla inlägg
  • Skrutt74

Tips till alla som vill bli gravida...

Hejsan!
    Jag hänger på här om jag får.... Min man och jag har två barn och försöker nu få en sladdis. Tyvärr vill det sig inte. Har försökt i snart tre år och det har resulterat i ett MF (v. 20) och ett MA (v. 8). Hittade den här tråden och tycker att statistiken talar för sig själv här. Tyvärr hade hälsokosten inte Glandin 25 så det blev Efamol i stället. Har ÄL i dagarna och jag undrar om det är någon här som vet om man kan äta Efamol efter ÄL och om man blir gravid?

• Skrutt74

Hej alla!

Jag har en fråga till er som lyckats bli gravida; har ni slutat äta kapslarna efter ÄL eller har ni ätit tills ni fått plus på stickan? Funderar lite på om de är farliga att ta om man är gravid?? Tacksam för svar!

• Skrutt74
    InaLo skrev 2010-12-02 08:19:34 följande:
    Jag åt Från mens och fram till Plus någon dag innan bim.
    Tack! Får jag fråga vilken sort du åt? Glandin 25? Jag äter Efamol och vet inte om det ger lika bra resultat. Funkar det inte denna cykel blir det boragoolja nästa månad.
  • Skrutt74
    ph8205 skrev 2010-12-04 12:00:00 följande:
    Jag tänkte hoppa in i er tråd, jag började äta Borago kapslar när min mens tog slut och tills jag trodde mensen skulle komma och nu är jag gravid!
    Är vårt första barn så jag har gjort fyra gravtester under senste veckan för att riktigt vara säker (lite knäppt jag vet!)  men det känns lite overkligt, fast helt underbart!
    Håller tummarna för er andra!

Är vårt 1:a försök med Borago men 4: totalt!
    Grattis, grattis, grattis!
  • Skrutt74

Min mens startade äntligen idag! Första försöket med Borago och eftersom så många har plussat med hjälp av dem så är förväntningarna höga! Hoppas, hoppas, hoppas....

Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...