• Leanbh

Tips till alla som vill bli gravida...

nu vart jag nyfiken! Hur många i denna tråd har ätit denna dundertablett och plussat??

*vinkar till tussen*

Leanbh uttalas lanev
  • Leanbh

jag köpte kapslar på hälsokosten som heter starfloweroil, de innehåller borago. Tycker ni att de är svåra att svälja? Vilken dos tar ni? Jag tar två kapslar en gång om dagen med huvudmålet. Började doch lite sent, ca en vecka efter äl, men va fan får hoppas det går ändå! Annars kör jag på nästa cykel också!

Leanbh uttalas lanev
  • Leanbh
    Amalthea skrev 2008-05-21 09:01:17 följande:
    Hej!Jag fick min mens den 15 april, trodde dess för innan att jag var gravid, för jag hade en massa symptom, och vi försöker inte ens bli gravida så jag ba lixsom kände de på måfå sedan när jag undrade vad de kunde vara, tog ett gravtest, nån dag innan bim, neg, och sedan började jag med glandin samma dag mensen kom.. saken är det att, jag ahr inte blivit bättre, mensen är FYRA dagar längre? magen svullen som fan, trött, hungrig, yrsel, känns som sura uppstötningar? plus att jag har svullna körtlar i ansiktet.är de biverkningar från glandinet?(jag började med glandin för att min doktor tyckte jag skulle ta det (i medicinskt syfte pga av dess verkan))
    vad ar det for verkan de har i medicinskt syfte? *nyfiken*
    Leanbh uttalas lanev
  • Leanbh

på min burk står det att man ska ta två kapslar dagligen, så det gör jag

Jag har också fått underbart fin hy av mina kapslar, googlade starfloweroil (som min borago heter här) och det står att den används flitigt av personer med psoriasis, så nu har jag rekommenderat dem till svägerskan
    själv är jag på dag 12 i min första borago cykel, och märker ingen skillnad än så länge, förutom bra hy då

Leanbh uttalas lanev
  • Leanbh

sessa, vilken dag är du på i cykeln?

Leanbh uttalas lanev
  • Leanbh

men då är det ju säkert äl du känt av! Jag blir också megasvullen i magen runt äl!! Och ont gör det! Brukar också känna som om mensen är på väg...

Leanbh uttalas lanev
  • Leanbh

varför tussen? Har du plussat???

Leanbh uttalas lanev
  • Leanbh
    Tintene skrev 2008-06-07 18:44:27 följande:
    Själv fick jag positivt utslag på äl-testet idag.... Vi hade sex igår o tänkte vänta tills imorrn el iövermorgon tills nästa gång (testar varannandags/vartredjedags sex denna månad!) men nu e d svårt att hålla sig.... Vad skulle ni ha gjort? sexat flera dagar i rad nu eller fortsatt me "varannandags-metoden"???!
    det ar bara att osa pa! Det ar val bara om mannen har daliga spermier som man ska kora varannan dag? Det har min lakare sagt iallafall...

Lycka till!
    Leanbh uttalas lanev
  • Leanbh

åh vad det här är spännande, tussen! Längtar faktiskt tills du har BIM och kan testa, jag är så nyfiken! Jag tycker att det låter lovande jag!

Leanbh uttalas lanev
  • Leanbh

jag åt också glandin denna månaden, och hade äl runt dag 18/19. Väntar nu på mens som är 8 dagar sen idag! Testat negativt två gåner, i förrgår och alldeles nyss

Leanbh uttalas lanev
  • Leanbh

tussen, jag har mått jätteilla om kvällarna i tre veckor nu! Åt glandin denna månaden, så det kan ju ha ett samband... Fast min mens är ju ruskigt sen, så jag ska testa på fredag!

Leanbh uttalas lanev
  • Leanbh
    tomcar1 skrev 2008-06-22 21:22:26 följande:
    leanbh...när skulle du haft mens ?
    den 10/6
    Leanbh uttalas lanev
  • Leanbh

testade neg alldeles nyss Fattar inte vart min mens har tagit vägen!! Jag har alltid regelbunden...

Leanbh uttalas lanev
Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...