Tips till alla som vill bli gravida...
I denna tråd kommer jag hänga ;) Å ni kommer inte märka av er så möe.. ska bara tjuvkika hur många som plussar, massor hoppas jag, kanske värt att testa ;) Visst köper man dem på www.naturlivs.se ?
I denna tråd kommer jag hänga ;) Å ni kommer inte märka av er så möe.. ska bara tjuvkika hur många som plussar, massor hoppas jag, kanske värt att testa ;) Visst köper man dem på www.naturlivs.se ?
Jag äter bara rr nu, men ska nog testa det en gång till, annars ska jag testa glandin-25 :)
Så inte bara tiden rinner iväg..
Får man det på faktura?
Vad gott.. bra det!
Kan inte betala med kort, har ju maestro, ska införskaffa mastercard efter sommaren tänkte jag :D
Hej!
Har varit lite i tråden innan, men det var ett tag sedan. Av ren nyfikenhet undrar jag hur många som har ätit pillrena som plussat sedan dess? Jag vet en i en annan tråd som åt sådana tabletter och samma månad vart hon gravid. Otroligt!!!! Iaf så är det min första månad med glandin25, har försökt att bli gravid i sju månader, har testat rr innan, men ja, givetvis utan resultat.
Sorry det bidde lite långt, lycka till alla som vill plussa ;)
Hihi missade, tack så mycket.. ha en god forsättning på midsommarhelgen ;)
Tack, men alltså wow, blev du också gravid efter 1a försöket med pillrena.. wow.. dom inger en hopp.. :)
Förstår jag det.. men nu så.. :) Är bebisen här för att stanna förstår jag ;) Det är ju helt underbart! All lycka till er i framtiden å bebben
Vad är det för skillnad mellan borago och Glandin25?
Hihi måste tilläggas vi körde på varannan dag sex metoden.. men, men.. jaja...
Ja, puffar på mitt inlägg med samma fråga 1531...
Hihi.. jaa äter också Glandin25, men läs ts.. hihi jag hade ju totalt missat ;)
Men hej är du här.. skratt.. vi är alla överallt vi "gamlingar".. hmm jag känner mig bra iaf.. =) Hihi.. ha iofs bara knaprat två veckor..
Nu är det äl här iaf, ilar och moler i magen, tempen är 0,5 grader hög. Så nu är det försent å göra bebis denna månaden iaf. Så det är bara att vänta...