Inlägg från: Fru O Mamma Kokkonen |Visa alla inlägg
  • Fru O Mamma Kokkonen

Tips till alla som vill bli gravida...

I denna tråd kommer jag hänga ;) Å ni kommer inte märka av er så möe.. ska bara tjuvkika hur många som plussar, massor hoppas jag, kanske värt att testa ;) Visst köper man dem på www.naturlivs.se ?

• Fru O Mamma Kokkonen

Vad gott.. bra det!
    Kan inte betala med kort, har ju maestro, ska införskaffa mastercard efter sommaren tänkte jag :D

myso skrev 2008-04-02 13:44:06 följande:
    Du kan välja själv hur du vill betala...
  • Fru O Mamma Kokkonen

Hej!

Har varit lite i tråden innan, men det var ett tag sedan. Av ren nyfikenhet undrar jag hur många som har ätit pillrena som plussat sedan dess? Jag vet en i en annan tråd som åt sådana tabletter och samma månad vart hon gravid. Otroligt!!!! Iaf så är det min första månad med glandin25, har försökt att bli gravid i sju månader, har testat rr innan, men ja, givetvis utan resultat.

Sorry det bidde lite långt, lycka till alla som vill plussa ;)

• Fru O Mamma Kokkonen

Hihi missade, tack så mycket.. ha en god forsättning på midsommarhelgen ;)

flowerLowa skrev 2008-06-21 15:52:43 följande:
    kika in i bim-tråden, där ser du all statistik och alla som plussat med borago! länk finns uppe i ts!
  • Fru O Mamma Kokkonen

Tack, men alltså wow, blev du också gravid efter 1a försöket med pillrena.. wow.. dom inger en hopp.. :)

flowerLowa skrev 2008-06-21 15:59:30 följande:
    vassegod!! trevlig fortsättning till dej också!!! kramar
  • Fru O Mamma Kokkonen

Förstår jag det.. men nu så.. :) Är bebisen här för att stanna förstår jag ;) Det är ju helt underbart! All lycka till er i framtiden å bebben

• Fru O Mamma Kokkonen

Ja, puffar på mitt inlägg med samma fråga 1531...

icka76 skrev 2008-06-21 20:32:08 följande:
    Får jag fråga vilken som är bäst, ren borago eller glandin-25? Själv har jag glndin-25, men vet inte om det gett resultat än då jag har BIM först på onsdag.
  • Fru O Mamma Kokkonen
    Ojdå.. det hade jag inte ;)
    Ber om ursäkt, men nu har jag det iaf
    Systeryster Stor skrev 2008-06-21 20:37:27 följande:
    Har du läst TS tilläggskommentar högst upp?
  • Fru O Mamma Kokkonen

Hihi.. jaa äter också Glandin25, men läs ts.. hihi jag hade ju totalt missat ;)

icka76 skrev 2008-06-21 20:40:19 följande:
    Jag såg inte att du ställt samma fråga, kul att vi är flera som undrar
  • Fru O Mamma Kokkonen

Men hej är du här.. skratt.. vi är alla överallt vi "gamlingar".. hmm jag känner mig bra iaf.. =) Hihi.. ha iofs bara knaprat två veckor..

TuSSen09 skrev 2008-06-21 21:09:00 följande:
    tror inte min kropp vill ha dessa glandin.. visst kan man bli dålig i magen av dem? må illa och så?
  • Fru O Mamma Kokkonen

Nu är det äl här iaf, ilar och moler i magen, tempen är 0,5 grader hög. Så nu är det försent å göra bebis denna månaden iaf. Så det är bara att vänta...

Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...