Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Tips till alla som vill bli gravida...

har ätit preparaten förr och inte lyckats, sen har jag haft upphåll och denna cykel har jag ätit rosenrot och bisolvon från dag 1 fram till dag 14

när jag blev gravid med dottern åt jag bisolvon!

• TuSSen09

ska deffentivt kasta mina tabletter åt sidan och köpa dessa till nästa cykel helt klart

• TuSSen09
    MiAmore skrev 2008-04-04 13:03:19 följande:
    Så du har ätigt Glandin förut eller? Men lyckades inte? När började du äta glandin och hur länge höll du på med dem?
    Jag är trött tror jag!
    menade att jag ätit rosenrot och bisolvon förr men inte lycklats och ätit nu denna cykel också och lyckas vi inte nu ja då blir det hälsokostaffären direkt :D det va så jag mena!
  • TuSSen09

jag har däremot ätit vanliga omega 3 nu varje dag i 2½ - 3 månader

• TuSSen09
    MiAmore skrev 2008-04-04 14:31:13 följande:
    ahaa.. Ok.. *skrattar* Då finns det hopp fortfarande om Glandin då mao Rosenrot har jag aldrig provat (vad är det nu dem är till för?) men Bisolvon provade jag en månad. Fick tunnare flytningar, men det var också det enda *ler smått*
    jo det har jag nog också fått denna gång, inte alls lika tjocka och trådiga som jag brukar få.. men men helt klart ska jag testa det ts tipsar om nästa månad, helt klart
  • TuSSen09

Här har man också beställt detta mirakelpiller Hoppas det ger effekt också!
    Försökt i snart 1½ år vi också och vi LÄNGTAR efter en till!!

Ska dessutom SPOLAS bara mensen kommer, har sett spår av fanskapet så hon kommer nog, ovälkommen som alltid! Beställde mina glandin idag + royal jelly så nu jäklar...

Ska HA en bebis januari-mars nästa år det är bara så!

• TuSSen09

Ska man ta 1 el 2 tabletter om dagen?
    Jag hämtar ut mina tabletter imorgon eller på fredag..
    lär få mensen på söndag typ

• TuSSen09
    didofido skrev 2008-04-16 14:55:21 följande:
    jag vill inte säga tack riktigt än... vill vara 100% säker lixom men guud vad underbara ni är!
    ett plus är alltid ett plus sägs det
    kan dock inte tro på det själv, men har du nån bild?
    jag tror säkert att du är gravid, nu vill jag ha mina piller
  • TuSSen09
    didofido skrev 2008-04-17 08:56:22 följande:
    jävlar vilken halsbränna å huvudvärk man har! hm.. nej jag ska f*n ta mig i kragen nu å dra mig ner till et apotek å köpa cb.. kram på er!surkatt: ser d ngt nu??
    ingen tvekan alls......
    du är GRAVID!!!
  • TuSSen09

Suck... med tunga steg närmar vi nu oss vårat 16:e försök
    fick min mens idag, blöder lite men det kommer känns tungt.
    Hämtade ut mitt paket med Glandin igår, när ska jag börja ta dessa tabletter?
    tar ni en eller två om dagen?

Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...