• mary k

Tips till alla som vill bli gravida...

seSSa skrev 2008-05-31 22:57:04 följande:
    VET ni ifall strålning i ryggslutet/svanken är ett tecken på nått? d e typ som mensvärk fast bakifrån... har aldrig haft mensvärk så långt innan mensen nämligen... idag kom mensvärk känslan tebax nämligen fast nu bakifrån
    så brukar jag ha innan mensen kommer,mensvärken kan sätta sig i ryggen,,mer mot svanken.
  • mary k

tänkte oxå börja när min mens kommer,,ska komma runt den 12e.
    hoppas såklart att den inte kommer,,men det känns som att den gör d,
    har redan börjat få lite molvärk,
    men hade precis äl,eller för en vecka sen..

kan det bli vår tur snart?????

det har gått så lätt innan,förstår inte varför d e så svårt nu.

• mary k
    seSSa skrev 2008-06-04 09:36:08 följande:
    joo jag kan också ha d så ibland men inte redan efter 1,5 v efter mensens slut
    kan va äl med,,äl å mens värk kan vara väldigt lika.
    vet en vän till mig som får ont i ryggen/svanken när hon har äl
  • mary k
    seSSa skrev 2008-06-09 11:03:42 följande:
    wooooo.... BIM idag eller imorn..... :-S inget spår av mensen o tidigast/senast jag gjorde test var på BIM -6-7........ håll tummarna.. kommer den inte så e d KALAAASSS HÅLL TUMMARNAAA NUUU
    några symptom??
  • mary k
    seSSa skrev 2008-06-09 11:29:09 följande:
    haha ingen idé o analysera d... lovar dock att skriva upp allt ifall d visade sig vara nått...
    känner igen d,,analyserade ALLT dom första försöken,,sen n'r mensen kom blev man alltid mer besviken för man trodde att allt man hade var gravv symptom.

mensen ska komma idag,,gjorde test men visa -,,,har inga gravvsymtpom,förutom att magen e extremt svullen,,men d kan den iof vara när man väntar mens med..
    kommer säkert ikväl..
  • mary k
    wildamamman skrev 2008-06-09 17:14:09 följande:
    Hej på er!vi har försökt sedan dec-jan och i april tog det sig men fick tyvärr missfall igår. innan jag visste att jag var gravid så sa jag "tar det sig inte nu så ska jag äta glandin 25" Tänkte höra lite här.. Kan jag börja äta Glandin redan nu och om det tar sig kan man då fortsätta ta det hela graviditeten? Varför jag undrar om hala grav. är för att jag får extremt mycket finnar, både i ansiktet och på ryggen. jag har ju hört att det är bra för hyn. Hur mycket större chans har man med glandin jämfört med utan?Hoppas att ni kan ge svar på mina frågor!!Tack på förhand!
    jag börja med galndin 25 nu 1 vecka innan bim.
    tror jag får mens vilken dag som helst..

kan börja med det precis när som

stackars er för ert missfall!!
  • mary k
    TuSSen09 skrev 2008-06-10 07:25:52 följande:
    andra månaden med glandin funkade inte heller
    fick du din mens nu då?
  • mary k
    seSSa skrev 2008-06-10 19:59:38 följande:
    uppdaterar lite me att fortfarande ingen mens komit.. har sprungit på toa minst ett tiotal gånger idag då jag haft mensvärk o kännt mig lite blöt i underlivet men NADA
    likadant här
  • mary k

jag börja med glandin 25 1 vecka innan jag skulle få min mens.

min mens skulle kommit i måndes men har inte kommit än,visa - på stickan i måndes,å känns som mensen e på väg.

till min fråga:

kan glandin 25 göra så mensen blir oregelbunden eller ruckas lite?

• mary k
    Åttan skrev 2008-06-11 15:35:41 följande:
    Oki.. ja jag har 2st vanliga cb hemma... funderar på hålla mig 4 timmar å sedan ta ett test för å se... om det inte visar nått så har jag ju ett kvar ifall att.. men jag är så kissnödig nu så jag vet inte vad jag ska ta vägen... hur ska detta gå... !
    ta det NUUUUUUUUUUU
  • mary k

jag har sagt att har inte min mens kommit till på torsd kväll tar jag ett test på fre morgon.

e d många som har testat -på bim dagen men sen + några dagar senare?

• mary k
    tomcar1 skrev 2008-06-11 18:47:50 följande:
    mary k....det läser man ofta om här på FL, att en del visar minus flera dagar efter BIm och sedan plussar./tomcar1
    aha ok,,ja då får man hoppas att så är fallet
Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...