Inlägg från: bubblan79 |Visa alla inlägg
  • bubblan79

Tips till alla som vill bli gravida...

oj tack för tipset.. vi ska försöka i augusti efter bröllopsresan och alla tips är ju välkomna eftersom man vill bli med barn så fort som möjligt. man vet ju liksom aldrig när de tar sig så detta kommer jag att testa absolut :D

• bubblan79

tack så mycke, jo kuliga planer detta året så man håller sig sysselsatt med fl och bt hihi
    jag har även tänkt att börja med folsyra -mitt val kvinna- nu redan så kroppen har tillräckligt med vitaminer och mineraler för friska ägg sen men som sagt man vet ju aldrig ändå hur de kommer att gå men de skadar ju inte att göra de man kan.

• bubblan79

ja de var det jag menade sorry haha att jag ska börja med MVK för jag läste att folsyra var bra.

• bubblan79

hej jag har nu köpt glandin-25 och undrar lite när man ska börja käka dessa?? jag slutar äta mina cerazette på lördag så innan dess är det väl ingen ide?

(¯`°?.¸ ღMidsommarafton 2008 ღ ¸.?°´¯)
  • bubblan79

tjejer vart är ni? ute i solen och gottar er?

• bubblan79
    TuSSen09 skrev 2008-06-02 10:36:53 följande:
    börja redan nu du!
    oki vet du om man ska käka dom hela tiden tills man blir gravid? eller bra innan ägglossningen kanske?
  • bubblan79

ja det förståss, tack. då börjar jag med dom när mensen är slut.

• bubblan79

någon som vet vad glandin är bra för? förutom skockare slemhinna så ägget kanske fäster lättare? är de typ bra för hår och hud å sånt oxå?

• bubblan79
    Milla B skrev 2008-06-06 06:47:24 följande:
    Det är många härinne som fått finare hy.
    kanon, då är det ju bra att äta i vilket fall som helst då.
  • bubblan79
    Joffe skrev 2008-06-13 20:53:06 följande:
    Hej på er!Skrev ett inlägg för ett tag sen då jag köpt Glandin efter jag läst denna tråd.Käkade från första mensdagen tom då jag tror jag hade ÄL, i går testade jag + Glandins hjälp eller ej, det vet jag ej men jag är glad att jag stötte på denna tråd
    grattis
Svar på tråden Tips till alla som vill bli gravida...